Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Moderator, uw aandacht voor ...

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Oorspronkelijk gepost door PBC Bekijk bericht
    1) Ik zeg nergens dat ik haar niet ken.
    2) Eens, maar je kan ook overdrijven met plaatjes van lappen tekst en tig links
    3) Het zou nog makkelijker kunnen door zonder dat soort overbodige informatie te plaatsen. Ik ben benieuwd hoeveel forummers dat allemaal doornemen.
    1) Dan weet je ook dat ze al heel lang meegaat.
    2) Met slechts een enkele verwijzing kan een biografie een vertekend beeld geven; door de overlap in meerdere bronnen is dat een algemene deler, ik verteken niets door het geheel weer te geven, het verschil is extra informatie.
    3) Die extra informatie zou weer extra leuke plaatjes en video's op kunnen leveren; het zou ook je aanvankelijke mening bij punt 1 kunnen bijstellen.
    4)In het algemeen wil ik iemand, waar mogelijk, gewoon wat meer recht doen. Vrouwen en 18+-meisjes die zelf het onderwerp van dit forum zijn kijken ook mee.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door LadiesLover Bekijk bericht
    Cora van Nieuwenhuizen, biografie
    Je bent inderdaad een zeikerd!
    1) Dit is een minister, als je die niet kent dan ben je pas echt wereldvreemd;
    2) Alleen maar plaatjes en video's zonder bio is gewoon onbeleefd en éénzijdig;
    3) Ik doe zo'n biografie al alleen in caps en hyperlinks zodat posten voor een andere poster een stuk makkelijker wordt! Bovendien is mij juist gevraagd gevraagd om dat te doen door Carola Schouten dus waar heb je het over!
    1) Ik zeg nergens dat ik haar niet ken.
    2) Eens, maar je kan ook overdrijven met plaatjes van lappen tekst en tig links
    3) Het zou nog makkelijker kunnen door zonder dat soort overbodige informatie te plaatsen. Ik ben benieuwd hoeveel forummers dat allemaal doornemen.
    Reageer

    Cora van Nieuwenhuizen, biografie
    Je bent inderdaad een zeikerd!
    1) Dit is een minister, als je die niet kent dan ben je pas echt wereldvreemd;
    2) Alleen maar plaatjes en video's zonder bio is gewoon onbeleefd en éénzijdig;
    3) Ik doe zo'n biografie al alleen in caps en hyperlinks zodat posten voor een andere poster een stuk makkelijker wordt! Bovendien is mij juist gevraagd gevraagd om dat te doen door Carola Schouten dus waar heb je het over!

    Oorspronkelijk gepost door PBC Bekijk bericht
    Hier weer een nieuwe topic van de beruchte documentalist. Kan de topic starter hier op aangesproken worden, of ben ik een zeikerd?

    http://forum.mannenzaken.nl/forum/mo...uizen-wijbenga

    Ook deze mag wat mij betreft naar Mokkels In Opkomst.
    Reageer

    Cora van Nieuwenhuizen, biografie

    Cora van Nieuwenhuizen, biografie
    Je bent inderdaad een zeikerd!
    1) Dit is een minister, als je die niet kent dan ben je pas echt wereldvreemd;
    2) Alleen maar plaatjes en video's zonder bio is gewoon onbeleefd en éénzijdig;
    3) Ik doe zo'n biografie al alleen in caps en hyperlinks zodat posten voor een andere poster een stuk makkelijker wordt! Bovendien is mij juist gevraagd gevraagd om dat te doen door Carola Schouten dus waar heb je het over!
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Een bio is helemaal niet meer nodig in dat topic en zeker niet met dat soort irri documentatie....
    Hier weer een nieuwe topic van de beruchte documentalist. Kan de topic starter hier op aangesproken worden, of ben ik een zeikerd?

    http://forum.mannenzaken.nl/forum/mo...uizen-wijbenga

    Ook deze mag wat mij betreft naar Mokkels In Opkomst.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
33 views
Laatste bericht
2k reacties
1.496k views
Laatste bericht
0 reacties
42 views
Laatste bericht
220 reacties
68k views
Laatste bericht
3 reacties
74 views
Laatste bericht
5 reacties
5k views
Laatste bericht
21 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
521 views
Laatste bericht
Werken...
X