Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Chantal Janzen

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    RE: Chantal Janzen

    Dit bericht is leeg omdat alle afbeeldingen zijn verwijderd.
    Aangepast door admin; 23 december 2009, 20:55. Reden: De afbeeldingen zijn door het systeem verwijderd omdat deze niet meer aanwezig zijn op de host.
    Reageer

    RE: Chantal Janzen

    F*R*E*U*D schreef:
    je kan helaas niet linken vanaf je harde schijf.
    je kan het beste ff op upload.mokkelforum.nl kijken voor mogelijkheden om hem op het internet up te loaden zodat je de link dan in deze thread kan plaatsen.

    mzzl Garfield.

    p.s. welkom op het forum
    Aangepast door admin; 24 april 2008, 04:55. Reden: De afbeeldingen zijn door het systeem verwijderd omdat deze niet meer aanwezig zijn op de host.
    Reageer

    RE: Chantal Janzen

    Je leest het goed. Chantal Janzen krijgt liefdeslessen van de bijna 50-jarige Huub Stapel. De man die haar vader had kunnen zijn, bereidt haar middels een workshop voor op haar rol in De Dominee. In deze film, gebaseerd op maffiabaas Klaas Bruinsma, zal Chantal voor het eerst in haar carrière een vrijscène spelen.
    Ik wil haar best met d'r huiswerk helpen hoor !
    Reageer

    RE: Chantal Janzen

    Dat van die vrijscène staat er inderdaad letterlijk in, maar het gedeelte over uit de kleren gaan heb je er zelf bijbedacht. Okay, uit de kleren zal ze vast wel gaan, maar het zal me verbazen als de kijker daar nog iets van meekrijgt. Dat ze zich "bloot durft te geven" was spreekwoordelijk
    Reageer

    RE: Chantal Janzen

    Reficul schreef: Chantal gaat uit de kleren! In het Volkskrant-magazine van deze week onthult Chantal dat ze in de film De Dominee - een film over het leven van topcrimineel Klaas Bruinsma - uit de kleren gaat, ze speelt er een vrijscene in. 'In die film moet ik voor het eerst in mijn carriere een vrijscene spelen' zegt ze onder meer.

    De week kan Veel slechter beginnen zeg maar.

    Mooi bericht; dank en we wachten rustig op de DVD.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
957 reacties
1.100k views
Laatste bericht
55 reacties
40k views
Laatste bericht
103 reacties
110k views
Laatste bericht
253 reacties
226k views
Laatste bericht
1 antwoord
315 views
Laatste bericht
161 reacties
118k views
Laatste bericht
305 reacties
676k views
Laatste bericht
406 reacties
1.369k views
Laatste bericht
Werken...
X