Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Video's van Videoclip Bastian

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    RE: Videoclip Bastian

    Boehahaha, funny.
    Bedankt voor de tip, Inbetweener.
    Als er ergens een loslopende moderator is die deze thread dan even naar movies binnenland wil verplaatsen zou dat erg prettig zijn.
    Ik wist niet dat het nederlands was omdat ik er nog nooit van gehoord had.
    Reageer

    #2
    RE: Videoclip Bastian

    Thanx Magma,

    ik had er nog nooit van gehoord maar krijg toch steeds meer interesse
    In ieder geval bedankt voor de pix.
    Reageer

    #3
    RE: Videoclip Bastian

    Mate schreef: De clip schijnt vol te zitten met zeer goed gevulde dames t-shirts
    Klopt, ik ken 'm wel ja. Heb 'm echter niet voor je. Wel vond ik dit stukje uit Het Parool:

    Sommige tv-commercials zijn zo grappig dat je als kijker helemaal vergeet wat je nog eigenlijk geacht wordt te kopen. Zoiets heb je met videoclips ook. Sommige daarvan zijn zo opvallend dat je helemaal vergeet naar de muziek te luisteren. Iedereen heeft het op dit moment over de clip bij You've got my love van Bastian, een muzikant uit Amsterdam. Sommige kijkers spreken van 'die clip met al die ******', fijnzinner types hebben het over 'die clip met al die T-shirts'. Te zien in het filmje is een hele parade van meisjes, stuk voor stuk gefilmd op borsthoogte. Drie minuten lang zie je alleen maar borsten voorbijkomen, in alle soorten en maten, maar altijd decent verpakt in een T-shirt, waarop soms een fragment uit de tekst van You've got my love staat vermeld.

    Het filmpje bevat nog veel meer borsten dan in videoclips uit de hoek van de hiphop en R&B gebruikelijk is. Het aardige is dat het echter geen moment seksistisch wordt. Eerder is het lief, gezellig en vooral leuk. Probleem is wel dat je helemaal niemand over de muziek hoort. Het wordt tijd dat ook de radio You've got me oppikt, want ook zonder die borstenparade blijft het nummer fier overeind. Vrolijke elektro-funk, modern en ouderwets tegelijk, en dan nog van eigen bodem ook.

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken


    **Aangepast door: Magma / 2002-11-12 14:46:56**
    Reageer

    Videoclip Bastian
    Een collega van mij vroeg vandaag of iemand hier in het forum de videoclip heeft van de groep Bastian getiteld "You got my love".

    De clip schijnt vol te zitten met zeer goed gevulde dames t-shirts en heeft dus een zeer hoog mokkel gehalte.

    Onnodig te zeggen dat dit direct mijn interesse wekte, dus bij deze de vraag of iemand de clip kent en weet waar het te downen.

    Thanx.
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
3 reacties
3k views
Laatste bericht
0 reacties
116 views
Laatste bericht
8 reacties
3k views
Laatste bericht
13 reacties
16k views
Laatste bericht
1 antwoord
875 views
Laatste bericht
0 reacties
181 views
Laatste bericht
0 reacties
217 views
Laatste bericht
0 reacties
184 views
Laatste bericht
Werken...
X