Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Geraldine Kemper

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Heeft ook te maken met de kwaliteit van de film of je dan wat ziet of niet.
    Ik had die andere ook al geprobeerd maar omdat die Inet streams meestal LQ zijn kan je er geen pannenkoek meer van bakken...op 1 zo'n cap kon je heel iets zien.
    Als iemand hiervan een HD opname heeft zou het misschien wat beter gaan.
    En we weten dus ook niet wat BNN precies gedaan heeft...komt die foto van hun site die wel redelijk te bewerken is nu ook van de filmopname zelf of zijn daar apart door een fotograaf nog foto's van gemaakt???
    Wordt even wachten tot de hele aflevering beschikbaar is. Dan is die pas origineel te downloaden.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door Remos Bekijk bericht
    Is het een idee om er bij alle foto's even 'de lamp op de te zetten'?
    Heeft ook te maken met de kwaliteit van de film of je dan wat ziet of niet.
    Ik had die andere ook al geprobeerd maar omdat die Inet streams meestal LQ zijn kan je er geen pannenkoek meer van bakken...op 1 zo'n cap kon je heel iets zien.
    Als iemand hiervan een HD opname heeft zou het misschien wat beter gaan.
    En we weten dus ook niet wat BNN precies gedaan heeft...komt die foto van hun site die wel redelijk te bewerken is nu ook van de filmopname zelf of zijn daar apart door een fotograaf nog foto's van gemaakt???
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door Remos Bekijk bericht
    Is het een idee om er bij alle foto's even 'de lamp op de te zetten'?
    Ik zal later vandaag het filmpje eens even onder handen nemen
    Reageer

    Is het een idee om er bij alle foto's even 'de lamp op de te zetten'?
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Als geen kennis van belichting ( zon) en fotografie en fotobewerkingsprogramma's hebt, kan je beter niks zeggen.
    Die foto/film is gemaakt met tegenlicht van de zon, dat geeft het effect dat je een donker ( in dit geval) haar lichaam ziet. Er komt dan vaak een rand/krans om haar heen...dat effect met contrast e.d. in fotosoep versterkt dat alleen maar.

    En daarna heb ik die foto weer naast een foto met normale belichting geplakt ( credits naar jaapie13) ...
    ik deed dit omdat je dan meer het idee heb dat het om Geraldine gaat verder een normale fotosoep bewerking dat gummetje om de achtergrond weg te poetsen zodat je de achtergrond van de eerste foto ziet en niks geen fake in die zin dat ik ergens bloot aan zou hebben toegevoegd.

    Iedereen kan die bovenste foto van pombeer2 downloaden en hen even oplichten...zie je hetzelfde als ik gepost heb.
    Dat heb je voor alle 2 (de opname zelf èn de bewerking) PERFECT uitgelegd!
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken






    (Docent Adobe CS Pre-Press & voormalig Prof.Fotograaf)
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
499 reacties
267k views
Laatste bericht
1 antwoord
4.430k views
Laatste bericht
4k reacties
7.053k views
Laatste bericht
987 reacties
4.995k views
Laatste bericht
110 reacties
123k views
Laatste bericht
9 reacties
7k views
Laatste bericht
18 reacties
91k views
Laatste bericht
3k reacties
3.057k views
Laatste bericht
Werken...
X