Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Video's van Naakt op de planken

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    RE: naakt op de planken

    Een groot deel van het antwoord vind je in onderstaande link :
    Jan Fabre (Antwerpenaar)kan niets doen zonder naakt en dat legt hij uitvoerig uit. Uiteraad aan de hand van de juiste beelden.
    www.uploadyourfiles.de/s21ah1khv0ju152b64mh214o80ju48oc/2m53e/Download.html


    Ik heb al vaak gelezen dat actrices/danseressen dit vaak helemaal niet graag doen en dat maakt het net zo leuk om naar te kijken. Vaak krijg je op toneel actrices naakt te zien die in films/bladen nooit uit de kleren zouden gaan. Maar op toneel dus wel. De vlaamse actrice Tine Embrechts is hier een mooi voorbeeld van. Nog nooit naakt te zien geweest op die ene ongewilde blote borst tijdens marktrock na (wie heeft hier trouwens caps van ?). Maar op de planken stond ze vaker naakt dan gekleed. Ook hier te maken met een regisseur (Dimitri Leue - ook een bekend acteur) die dit allemaal heel leuk vindt. De actrices daarentegen !
    Wel een probleem : de acteurs gaan vaak nog net iets sneller uit de kleren dan de actrices !

    Is het een idee om via deze link toneelstukken aan te prijzen die om wille van deze reden "de moeite zijn" ?

    Is misschien een beetje off-topic, maar de horizon verruimen kan nooit kwaad...

    **Aangepast door: xxxyyy999 / 2005-12-29 00:14:15**
    Reageer

    RE: naakt op de planken

    Clownvis schreef: Iemand hier toneelliefhebber die me verder kan helpen met mijn vraag?
    Ben geen toneelkenner hoor maar...
    a. waarom zoveel bloot in de bladen (PB e.d.)?
    b. waarom zoveel bloot in de film?
    c. waarom zoveel bloot op TV?
    d. waarom zoveel bloot op het Inet?
    e. waarom zoveel bloot in muziekclips?
    f. waarom zoveel bloot...vul zelf maar in.........

    antwoord: *** en bloot brengen veel geld in het laatje. en deze lokvogel werkt nog altijd.
    Ook kent men nog de term 'functioneel bloot' maar dat is logisch want je gaat in het normale leven ook niet in je zondagse pak/jurk onder de douche staan.
    Maar ook dit is in veel gevallen ´de lokvogel´ voor bovenstaand antwoord.

    **Aangepast door: kanus / 2005-12-28 17:10:46**
    Reageer

    RE: naakt op de planken

    Waarom zoveel naakt bij toneel? Is het om ********/seksuele redenen. Of is het om de toneelsspelers de kans te geven zich 'volledig bloot' te tonen aan het publiek. Om zo eerlijker, echter over te komen. De naaktheid zal wel een functie hebben maar ik vind dit toch maar raar. Iemand hier toneelliefhebber die me verder kan helpen met mijn vraag?
    Reageer

    RE: naakt op de planken

    Tja...die blote mokkels zijn wel leuk, maar voor de rest snap ik de eigenlijk altijd geen **** van wat ze op dat podium nu uitbeelden....
    Ondanks dat bloot zou ik me toch gaan vervelen...maar goed ieder zijn ding

    Maar Thanx voor deze filmpies...toch leuk om te zien!!!
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
1 antwoord
670 views
Laatste bericht
11 reacties
7k views
Laatste bericht
1 antwoord
3k views
Laatste bericht
0 reacties
203 views
Laatste bericht
0 reacties
197 views
Laatste bericht
0 reacties
179 views
Laatste bericht
0 reacties
205 views
Laatste bericht
4 reacties
6k views
Laatste bericht
Werken...
X