Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Uploaden van Pics (en Movies)

Opvouwen
Dit is een sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #6
    Ik denk dat het nog steeds een goed idee is. Misschien kun jij ons helpen om een voorzetje te maken. Welke img hosts en video hosts zijn op dit moment OK?

    Ikzelf denk aan:

    imagevenue.com
    imgbox.com
    imagebam.com (al heb ik daar zelf grote problemen mee, omdat mijn pc voor 30 seconden 'bevriest' als ik een imagebam-pic open, maar goed)

    zippyshare.com
    uploaded.net
    depositfiles.com

    Wil jijj aanvullen?
    GRTZ
    Huusje



    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Zijn jullie er nog mee bezig of is het door toedoen dat Imagebam en imgbox
    toch weer verder gaan dit ondertussen in de ijskast is beland.

    Ik haal het weer even aan omdat ik me toch weer stoor aan pixhost en je heb nu ook dat Imagetwist.
    Zie b..v. ( laatste 2 berichten) in dit movie topic: http://forum.mannenzaken.nl/forum/mo...rosario-dawson

    Als ik die thumbs groter wil zien dan kom je op een lege pagina met een link.
    pixhost laat daarop ook nog een reclamebanner zien.
    En dan moet je nogmaals doorklikken: "Continue to your image"

    Dat extra maar moeten doorklikken heb ik een hekel aan...want wat zit daaronder?
    De foto of iets wat ik niet op mijn PC wil hebben.
    Reageer

    #7
    Oorspronkelijk gepost door Enigma Bekijk bericht
    We zitten er aan te denken om een lijst met toegestane host te gaan hanteren. Een zogenaamde 'Whitelist'
    Zijn jullie er nog mee bezig of is het door toedoen dat Imagebam en imgbox
    toch weer verder gaan dit ondertussen in de ijskast is beland.

    Ik haal het weer even aan omdat ik me toch weer stoor aan pixhost en je heb nu ook dat Imagetwist.
    Zie b..v. ( laatste 2 berichten) in dit movie topic: http://forum.mannenzaken.nl/forum/mo...rosario-dawson

    Als ik die thumbs groter wil zien dan kom je op een lege pagina met een link.
    pixhost laat daarop ook nog een reclamebanner zien.
    En dan moet je nogmaals doorklikken: "Continue to your image"

    Dat extra maar moeten doorklikken heb ik een hekel aan...want wat zit daaronder?
    De foto of iets wat ik niet op mijn PC wil hebben.
    Reageer

    #8
    Oorspronkelijk gepost door Zuco Bekijk bericht
    Ben al een tijdje bezig zaken over te zetten.... voor niets!?? We moeten dus zelf gaan hosten om van alle problemen af te zijn,
    Ik vraag me af waarom je al die oude dingen weer wil overzetten.
    En ja....wat men gisteren nieuw heeft gepost, is vandaag alweer oud....dat is dus hoe een forum en het Inet werkt.
    En als je voor jezelf een archief online heb, kan ik alleen maar zeggen dat dat nooit verstandig is. Bewaar al je foto's op je eigen PC in je eigen archief.
    En wat je tegenwoordig hebt dat je alles in zo'n online cloud kan zetten e.d...."anderen" beheren dan jou content en als daar wat mis gaat ben je de sigaar.
    Ikzelf heb hier dubbele schijven in de PC...dus mijn archief staat dan al automatisch op 2 schijven....en dan maak ik daarnaast regelmatig nog een back-up op een usb schijf.
    Door de jaren heen verschillende PC gehad en telkens zet je dan de hele zaak weer over.

    M.a.w. Mocht er een host zijn die ermee stop en alle oude fotootjes van mijn favo's hier op Mokkels.nl het niet meer doen, dan zal we dat een worst zijn.
    Ik blader hier sowieso al bijna nooit terug want dat is tijdverspilling.
    Ik ga naar mijn archief en heb daar alles in 1x onder mijn ogen van alleen de foto's die ik persoonlijk mooi vond.....de rest van de foto's van mijn favo mokkeltjes die voor mijn TOEN al niet interessant waren, zijn dat nu ook niet.

    Het gaat er op een forum om wat er VANDAAG online komt.
    Wat je wil hebben download je voor je archief...de rest wat je niet boeit scrol je verder en dat zal je verder nooit boeien.
    Reageer

    #9
    Oorspronkelijk gepost door Zuco Bekijk bericht
    Dan moet ImageBam dus van de WhiteList af, onbetrouwbaar. Ben al een tijdje bezig zaken over te zetten.... voor niets!?? We moeten dus zelf gaan hosten om van alle problemen af te zijn, maar dat zal wel een hele oude discussie zijn!
    Dat is inderdaad al een heel oude discussie!

    Kijk, dat er eens een Host stopt is heel normaal. Zelfs mokkels.nl heeft al eens bijna de stekker eruit getrokken.

    Het belangrijkste probleem momenteel, lijkt me het herkennen van wel of niet betaalde Hosts. De Whitelist zou enorm kunnen helpen om dat te tackelen.
    Reageer

    #10
    Oorspronkelijk gepost door stoerebink Bekijk bericht
    Zou wel een hoop lege pagina's schelen op het Forum!
    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Prima idee zo'n whitelist.


    Btw. Ik vroeg me af waarom al die plaatjes hier nog werken....ivm het stoppen van die hosts.
    Maar als ik nu naar Imgbox ga, dan kan je daar gewoon weer Uploaden...dat was voorheen uitgeschakeld.
    En ook ImageBam lijkt weer aanstalten te maken.

    Die 2 host zullen wel van dezelfde eigenaar zijn...alle 2 zouden ze plots weg gaan en alle 2 zullen nu dus toch ( denk ik) weer blijven.
    Oorspronkelijk gepost door Enigma Bekijk bericht
    We zitten er aan te denken om een lijst met toegestane host te gaan hanteren. Een zogenaamde 'Whitelist'

    Het bepalen van het wel of niet zijn van een moneymakinghost blijft in sommige gevallen een lastige inschatting.
    Als we zelf bepalen welke host wel gebruikt mag worden i.p.v. niet, dan tackelen meteen het moneymakinghost probleem.

    We willen ook graag dat jullie hier over meebeslissen. Uiteindelijk zijn het de leden die het meeste de hosts gebruiken. Wij mods kunnen het dan sturen.

    Wat is jullie mening hierover?

    Waarschijnlijk komt hierover binnenkort een aparte topic, waarin dan ook de toegestane hosts in komen te staan.
    Dan moet ImageBam dus van de WhiteList af, onbetrouwbaar. Ben al een tijdje bezig zaken over te zetten.... voor niets!?? We moeten dus zelf gaan hosten om van alle problemen af te zijn, maar dat zal wel een hele oude discussie zijn!
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
540 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
702 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
994 views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X