Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Moderator, uw aandacht voor ...

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Totaal Respectloos!

    Beste Mods,

    Zouden jullie de laatste post van mokkelaar "Katgeluk", in de picture-thread van Verona van de Leur, willen verwijderen. Het taalgebruik getuigt van een totaal gemis aan respect voor het betreffende Mokkel.

    Termen als "******** ********* spleetje", worden misschien in achterbuurten gebruikt, maar toch niet op ons Forum?

    Bij voorbaat dank.

    **Het wordt trouwens sowieso tijd dat de bezem eens flink door het Topic gaat, er wordt geen foto meer gepost, alleen maar steeds ruwer en ongenuanceerder gediscussieerd!**
    Aangepast door stoerebink; 8 januari 2012, 09:20.
    Reageer

    Ik krijg sinds een week of 2 na een post met enige regelmaat een pagina met een database error. Ik probeer de post opnieuw, en dan merkt de website op dat ik dezelfde post minder dan 5 minuten geleden ook al heb gepost. Maar de post die ik dan zie laat alleen mijn tekst zien (als ik die heb) zonder plaatje.

    Aanvulling: zoals in mijn laatste post in de thread over Milou Frencken.
    Aangepast door nohill68; 8 januari 2012, 08:12.
    Reageer


    en intussen ook in de draad van Jessica Mendels etc! Waarschijnlijk is het Van Heemskerk zelf!
    Reageer

    en ook deze topic voor mokkels in opkomst
    http://forum.mannenzaken.nl/forum/mo...-laura-kampman
    Reageer

    Beste Mod's,

    Het gebeurt mij wel eens dat ik een afbeelding plaats, die na lange tijd, dagen, zelfs weken, ineens verdwenen is, of wordt geclaimed door een host. Terwijl ik altijd eerst een check doe via [voorbeeld], om dat te voorkomen.

    Is zoiets te voorzien en zo ja, waar kun je dat aan herkennen ?

    vr gr O.Z.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
44 views
Laatste bericht
2k reacties
1.496k views
Laatste bericht
0 reacties
45 views
Laatste bericht
220 reacties
68k views
Laatste bericht
3 reacties
74 views
Laatste bericht
5 reacties
5k views
Laatste bericht
21 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
521 views
Laatste bericht
Werken...
X