Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Moderator, uw aandacht voor ...

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    yep...ik weet hoe het werkt


    Maar je moet daar altijd wel een tijd aanhangen anders blijft hij voor altijd dubbel.
    Meestal kies je voor 1 uur want dan is het zo gauw mogelijk weer goed.
    Maar de mods kunnen ook b.v. voor een paar uur kiezen of voor 1 dag of langer....mocht dat om een reden zijn.
    Ik kies er zelf altijd voor om geen verwijzing achter te laten.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door huusje Bekijk bericht
    Kanus, de mods kunnen bij het verplaatsen van een thread aangeven of ze een verwijzing achter willen laten,

    yep...ik weet hoe het werkt


    Maar je moet daar altijd wel een tijd aanhangen anders blijft hij voor altijd dubbel.
    Meestal kies je voor 1 uur want dan is het zo gauw mogelijk weer goed.
    Maar de mods kunnen ook b.v. voor een paar uur kiezen of voor 1 dag of langer....mocht dat om een reden zijn.
    Reageer

    Kanus, de mods kunnen bij het verplaatsen van een thread aangeven of ze een verwijzing achter willen laten, dat is hier gebeurd. Zo kan iedereen zien dat de thread verplaatst is. Maar echt nuttig is het niet, erken ik. Ik zal eens kijken of ik de zichtbaarheid kan verwijderen.

    update: over een uur is de verwijzing weg. :-)


    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Hoe het NU staat, stond het voorheen niet.
    Toen stond dat nieuwe topic met 1 post erin actief.
    Het oude en goede topic was verplaatst.


    Nu staan er dus nog 2 die allebei hetzelfde zijn.
    Die ene die dus nu "verplaatst" is, is nog te zien.
    Ik weet niet of jullie daar ook een "tijd" aan hebben gehangen dat hij automatisch uit beeld verdwijnt,
    zo niet dan moet dat nog even anders blijft het topic dubbel op het forum staan.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door huusje Bekijk bericht
    Kanus, zo te zien is door een andere mod het nieuwe topic geplaatst in het reeds bestaande topic. Dat lijkt me een goeie actie.

    Hoe het NU staat, stond het voorheen niet.
    Toen stond dat nieuwe topic met 1 post erin actief.
    Het oude en goede topic was verplaatst.


    Nu staan er dus nog 2 die allebei hetzelfde zijn.
    Die ene die dus nu "verplaatst" is, is nog te zien.
    Ik weet niet of jullie daar ook een "tijd" aan hebben gehangen dat hij automatisch uit beeld verdwijnt,
    zo niet dan moet dat nog even anders blijft het topic dubbel op het forum staan.
    Reageer

    Kanus, zo te zien is door een andere mod het nieuwe topic geplaatst in het reeds bestaande topic. Dat lijkt me een goeie actie. Verder vind ik dergelijke interviews wel kunnen, al houd ik het scherp in de gaten, zodat het er niet teveel worden. Het gaat voornamelijk om de plaatjes! De extra regels bio heb ik verwijderd.

    GRTZ
    Huusje

    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Waarom word die onzin wat ik hieronder aangaf eigenlijk samengevoegd en niet meteen in de prullenbak gegooid?


    Een bio is helemaal niet meer nodig in dat topic en zeker niet met dat soort irri documentatie....


    Bovendien staat zo te zien het foute topic nog actief en is het GOEDE topic aangepast/verplaatst.
    Kijk daar even na...want anders is die straks misschien verwijderd.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
33 views
Laatste bericht
2k reacties
1.496k views
Laatste bericht
0 reacties
42 views
Laatste bericht
220 reacties
68k views
Laatste bericht
3 reacties
74 views
Laatste bericht
5 reacties
5k views
Laatste bericht
21 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
521 views
Laatste bericht
Werken...
X