Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Vraag aan Moderator

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Aan mij is een verzoek gedaan, te vragen of de Hosts "openload.co en Turbobit.net" aan de White-list kunnen worden toegevoegd.

    Heb beide sites even snel bekeken, en ze lijken mij in orde.

    Misschien kan het Mod-team er ook even naar kijken en beoordelen?
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door huusje Bekijk bericht
    Youtube is natuurlijk een hele grote speler op internet, die ik niet zo maar wil bannen van ons forum.
    Natuurlijk, bannen was ook helemaal niet de bedoeling.

    Viel me alleen op, dat er de laatste tijd steeds meer van gepost werd. Dacht, laat ik eens een balletje opgooien...
    Reageer

    Vooralsnog heb ik hier geen problemen mee, maar we moeten het wel in de gaten houden, dat het niet uit de hand gaat lopen. Youtube is natuurlijk een hele grote speler op internet, die ik niet zo maar wil bannen van ons forum.

    Oorspronkelijk gepost door stoerebink Bekijk bericht
    Ik zou graag eens wat willen voorleggen aan de Mods en leden.

    Zo'n beetje alles, wat ook maar een beetje naar "Moneymaking" ruikt, is nu op het Forum verboden. Niets mis mee...

    Waar ik echter vragen bij heb, is het steeds meer posten, van links en afbeeldingen (waarop je dan kunt klikken zodat je rechtstreeks wordt verbonden), naar YouTube.

    YouTube zelf verdient sowieso al aan alle kliks, vanwege de advertenties. Mij is echter ook bekend, dat posters geld kunnen verdienen met hun filmpjes e.d.

    Was gewoon eens benieuwd, of dit in de nabije toekomst problemen kan veroorzaken, vooral omdat het steeds vaker in postings opduikt....

    Bij voorbaat dank.
    Reageer

    Ik zou graag eens wat willen voorleggen aan de Mods en leden.

    Zo'n beetje alles, wat ook maar een beetje naar "Moneymaking" ruikt, is nu op het Forum verboden. Niets mis mee...

    Waar ik echter vragen bij heb, is het steeds meer posten, van links en afbeeldingen (waarop je dan kunt klikken zodat je rechtstreeks wordt verbonden), naar YouTube.

    YouTube zelf verdient sowieso al aan alle kliks, vanwege de advertenties. Mij is echter ook bekend, dat posters geld kunnen verdienen met hun filmpjes e.d.

    Was gewoon eens benieuwd, of dit in de nabije toekomst problemen kan veroorzaken, vooral omdat het steeds vaker in postings opduikt....

    Bij voorbaat dank.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door hannes791 Bekijk bericht
    1 uur voor jouw bericht heb ik een andere topic (moderator, uw aandacht voor ....) een update geplaatst.
    Excuus, dat is mij ontgaan.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
44 views
Laatste bericht
2k reacties
1.496k views
Laatste bericht
0 reacties
45 views
Laatste bericht
220 reacties
68k views
Laatste bericht
3 reacties
74 views
Laatste bericht
5 reacties
5k views
Laatste bericht
21 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
521 views
Laatste bericht
Werken...
X