Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Algemene mededeling/opmerking......

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Plaatjes zeggen meer dan woorden.. (en echt niet zoals ik hier wel eens lees om ergens reclame voor te maken )
    En zoals je het plaatje ziet, zie je het filmpie ook.

    Kijk en oordeel zelf:
    Youtube cap, met dank aan tjaka
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken


    HD cap, met dank aan BimboBuster2000
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Reageer

    #2
    Brrrr, de naam YouTube alleen al.
    Youtube als vervanger voor RapidShare: NEIN!
    Reageer

    #3
    Topic verplaats.....kijk voortaan eerst even waarin je een topic aanmaakt.
    *********

    En ja er is gigantisch kwaliteitsverschil...dat wil je niet eens weten hoeveel

    Mpeg2 of HD materiaal kan je echt niet vergelijken met zoals ze wel eens zeggen "joetroep" (en daarmee ook al die andere sites met dergelijke online filmpies)

    Sites als youtube e.d. maar ook b.v. van Uitzending gemist zijn echt leuk om je even mee te amuseren...dus kijken en wegwezen weer.
    Als je een echte verzamelaar bent van o.a. Mokkelfilmpies dan wil je dus het beste....je download dan alleen van youtube
    als het dan ook nergens anders staat en je het perse hebben wil. (tenminste zo denk ik erover)

    Bovendien zal het meeste content ( ik doel op naakt filmpies) het niet lang uithouden op zulke sites als youtube....of het staat weer achter
    allerlei 18+ en inlog en registratie filters.
    Aangepast door Kanus; 6 december 2009, 14:10.
    Reageer

    Algemene mededeling/opmerking......
    Gaat gewoon over het uploaden hoor.
    De meeste filmpjes staan hier op rapidshare heb ik gemerkt. Geen probleem mee hoor alleen voor de 'free users' (daar hoor ik ook bij) is het soms ff wachten.
    Nu was mijn vraag eigenlijk de volgende. Is er heel veel kwaliteits verlies als je het op you-tube zet? Daar vandaan kun je namelijk heel makkelijk alle filmpjes downloaden mbv verschillende programma's. Zelf gebruik ik daarvoor downloadfilmpje.nl
    Groetjes van Houtlijm
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
541 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
711 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
1k views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X