Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

kan mpg's niet openen in Frontpage

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Oorspronkelijk gepost door huusje Bekijk bericht
    Hey verrek! Dan doet 'ie het inderdaad wel!
    Dan zijn de links onderling in FP dus ook gewoon goed.
    Ik begrijp uit je post dat je FP gewoon intern op je PC gebruikt en dus niks upload naar een server.
    Als je webspace hebt, en je gaat nu dit alles (of een gedeelte om te testen) uploaden naar je homepage, zal je waarschijnlijk zien dat het dan ook werkt.

    Het zal dus idd aan een instelling liggen oid.
    Wat mij ook wel eens is opgevallen als je weer opnieuw gaat installen is dat de volgorde waarmee je de programma's erop zet van belang kan zijn.
    Stel: je zet eerst FP op je PC en dan IE, dan kan het zijn dat FP een neutrale instelling kies (vinkje wat aan of uit moet staan) omdat hij op dat moment geen IE herkent wat dus (nog) niet op jou PC staat.
    Of vice versa: eerst IE en dan FP...of eerst WMP en dan FP of.....blabla bla

    Of b.v. dat het in eerste instantie wel goed werkte, maar wanneer je een player/programma gaat installen deze dus bepaalde dingen weer (ongevraagd ) naar zijn eigen hand zet.
    Aangepast door Kanus; 27 maart 2009, 12:30.
    Reageer

    #2
    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Heb je nu soms ook een nieuwe versie van Frontpage ??

    Ik had dat nl. ook met een nieuwe versie dat in de preview e.e.a. niet werkt wat ik in een oude versie wel kon. (p.s. met mijn nieuwe versie bedoel ik in mijn geval frontpage 2003 en daarvoor had ik dus een oudere. )

    Probeer het eens als je op de "Design" page zit ipv "Preview"
    Hou dan de "Ctrl" knop ingedrukt en klik dan op je thumb link van zo'n filmpie.
    Hey verrek! Dan doet 'ie het inderdaad wel! Goeie tip Kanus! Thanks! Maar ik had FP2000 en heb nu nog steeds FP2000, dus geen andere versie. Misschien zou ik FP 2003 aan moeten schaffen? Of is er al een nieuwere versie uit? Ik had en heb IE7, dus dat is het ook niet. Ik heb dus al alle internetopties bekeken of er iets tussen staat van 'filmpjes direct afspelen', maar niet dus. Wel een hele hoop opties die mij helemaal niks zeggen. Die ga ik niet veranderen, zonder te weten wat ik verander. Vind ik iets te link. Heeft het misschien iets te maken met ActiveX-besturingselementen? Gezien het feit dat het filmpje wel opent in de door Kanus geschetste situatie, zijn er dan mensen die zeggen "aha, dan zit het probleem daar of daar"? Ik heb nu ook gezien dat ik in IE geen filmpjes kan openen, alleen opslaan of annuleren. Weet iemand hoe ik dit aan kan passen?


    Thanks alvast!
    GRTZ
    Huusje
    Aangepast door huusje; 27 maart 2009, 12:11.
    Reageer

    #3
    Alvast bedankt voor jullie support!
    GRTZ
    Huusje[/quote]

    Je hebt op dit moment een nieuwere versie van Internet Explorer geinstalleerd staan... daar zit denk ik het probleem. Zoek eens in de internet opties/instellingen of een WMV (Windows Media Video, dus alle extenties en niet alleen wmv) direct geopens mag worden.
    Aangepast door Gast bezoeker; 27 maart 2009, 01:13.
    Reageer

    #4
    Heb je nu soms ook een nieuwe versie van Frontpage ??
    Ik had dat nl. ook met een nieuwe versie dat in de preview e.e.a. niet werkt wat ik in een oude versie wel kon. (p.s. met mijn nieuwe versie bedoel ik in mijn geval frontpage 2003 en daarvoor had ik dus een oudere. )

    Probeer het eens als je op de "Design" page zit ipv "Preview"
    Hou dan de "Ctrl" knop ingedrukt en klik dan op je thumb link van zo'n filmpie.
    Reageer

    kan mpg's niet openen in Frontpage
    Hoi allemaal,

    Ik zit met een klein probleempje. Ik heb mijn pc opnieuw geïnstalleerd en nu kan ik iets niet meer wat ik voorheen wel kon. Ik heb mijn celebrities-archief in een Frontpage opmaak staan. Met 2 frames. Links een smal frame met verticale thumbnails en rechts wordt dan de foto geopend. Ook heb ik links thumbnails van filmpjes staan. Nou zit daar het probleem. Als ik in Frontpage in de preview status zit en ik klik op een thumbnail, dan krijg ik alleen de optie 'opslaan' of 'annuleren'. Verder staat er in het dialoogvenster de opmerking "Het gedownloade bestand kan niet door het standaardprogramma worden geopend. Het is beschadigd of heeft een ongeldig bestandstype. Om beveiligingsredenen wordt u aangeraden om het downloaden te annuleren."
    Natuurlijk zijn mijn videobestanden niet beschadigd en ik heb ook in Windows Media Player Classic aangegeven dat ik mpg-filmpjes met WMC wil openen. Vanuit de verkenner de filmpjes openen, is geen probleem, maar in Frontpage lukt het me nu du sniet meer. Iemand een idee hoe ik dit zou kunnen verhelpen?

    Alvast bedankt voor jullie support!
    GRTZ
    Huusje
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
540 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
702 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
994 views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X