Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Uploaden van Pics (en Movies)

Opvouwen
Dit is een sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Oorspronkelijk gepost door tazz1985
    Ik erger mij blauw aan de host gimme-***
    die werkt bij mij totaal niet op Firefox. Ook niet als ik adblock uitzet. Ik krijg de foto's gewoon niet te zien.
    Ik krijg de foto's wel te zien op Chrome, maar zowel links,rechts,onder als boven de foto's zijn er tientallen gore ***** ads te zien. Echter lijkt de rechtsklik functionaliteit uitgeschakeld te zijn bij die host op Chrome, dus de foto bewaren lukt alsnog niet. Tenzij ik gewoon linksklik op de foto en als gevolg eerst nog goordere ***** pop-ups te verwerken krijg.
    Bannen die handel, en ik denk dat ik niet de enige ben. Bij alle andere hosts heb ik al die problemen niet..
    Helemaal mee eens. Heb dan ook de berichten van betreffende poster met die host verwijderd.
    Reageer

    #2
    Nog even ter aanvulling betreffende de Hosts. Ik zie dat Kalisto de Host imgbb.com gebruikt.

    Kon niets vinden m.b.t. geld verdienen. Misschien een alternatief voor sommige leden....
    Reageer

    #3
    Oorspronkelijk gepost door tazz1985
    Ik erger mij blauw aan de host gimme-***
    die werkt bij mij totaal niet op Firefox. Ook niet als ik adblock uitzet. Ik krijg de foto's gewoon niet te zien.
    Ik krijg de foto's wel te zien op Chrome, maar zowel links,rechts,onder als boven de foto's zijn er tientallen gore ***** ads te zien. Echter lijkt de rechtsklik functionaliteit uitgeschakeld te zijn bij die host op Chrome, dus de foto bewaren lukt alsnog niet. Tenzij ik gewoon linksklik op de foto en als gevolg eerst nog goordere ***** pop-ups te verwerken krijg.
    Bannen die handel, en ik denk dat ik niet de enige ben. Bij alle andere hosts heb ik al die problemen niet..
    Ten eerste is ***** niet goor! Wat in Syrie gebeurt is goor. Maar dat terzijde.

    Ben het wel met je eens dat die Host niet alles is....
    Reageer

    #4
    Ben zelf ook niet zo thuis in al die host.
    Ik ben eigenlijk altijd met de grote boot meegevaren dus Imagevenue en later Tinypic maar die heeft dacht ik geen thumps...en blootgehalte mag daar niet. En daarna gebruikte ik Imgbox.

    Die wie Huusje nu voorstelt is ook mijn idee wel...misschien TinyPic er dan nog bij....en Imgur

    Wat nog wel kan is b.v. om in dat speciale topic ( of elders) de mogelijkheid te hebben voor members die een andere host willen aandragen.
    Ze kunnen daar dan wat plaatjes zetten die de Mods, maar ook de members kunnen controleren of het goed werkt en het ook stabiel blijft.
    Het liefst met b.v. een link erbij van een forum alwaar ze die host dan al veel gebruiken. Zo voorkom je al van die eendagsvlieg hosts.
    Dan hoef je nog niet meteen zo'n host goed te keuren, maar kan je dat op den duur wel doen als daar veel positieve meldingen over komen.
    Ik bedoel b.v. dat Imgbox bestaat ook nog niet zo heel lang, maar die zie je nu overal op forums....dus zo af zitten er ook goede tussen.
    Reageer

    #5
    We willen het idee met de whitelist zeker doorzetten Kanus.

    Zelf ben ik tegenwoordig niet meer thuis in het uploaden van content.
    Ben de laatste jaren erg druk met mijn werk en andere dingen.

    En wat Huusje al zegt, voorzetjes zijn welkom van jou en een ieder die ervaring met uploaders heeft hier op Mokkels.

    We maken straks ook wel een nieuw topic daarover, verhuizen we meteen de berichten mee naar dat topic.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
540 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
702 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
994 views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X