Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Vraag aan Moderator

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    De door jullie gebruikte filter is wel iets waar je helemaal niet goed van wordt. Zodra er een onbedekt vingertopje op een foto staat wordt de foto door de filter al niet meer normaal geplaatst slaat werkelijk nergens op. Maar goed ik ben niet de enige die hier over klaagt. Zal dus ook niets aan veranderen. Voor mij denk ik een reden om maar afscheid te nemen van mannenzaken.nl. Maar waar ik eigenlijk naar wou vragen is het volgende. Sommige mensen zijn wel heel over ijverig met het plaatsen van foto's. Op zich een heel goede zaak natuurlijk dat er mensen zijn die foto's plaatsen daar heb ik alle respect voor. Maar als ik al voorbeeld de gebruiker Dutchcapper neem die vandaag, maar dat gebeurt heel vaak , hij is heel productief waarvoor mijn dank, van Leontien van Moorsel plaats hij vandaag 37 foto's 18 en 19 waarvan een aardig aantal praktisch hetzelfde zij of er zitten foto's bij dat een dame in de verte op een bank zit praktisch onherkenbaar. Hetzelfde geldt vandaag voor Leonie ter Braak 19 en 20 foto's. Zo zijn er praktisch dagelijks meer. Misschien ligt het aan mij maar op een gegeven moment open ik de foto's niet eens meer. Ik kan me praktisch niet voorstellen dat hier niet vaker opmerkingen over gemaakt zijn. Dit is ook absoluut niet bedoelt als klacht zoals mijn begin.Maar soms kan iemand ook te ijverig zijn. Ben ik wel de enige dan ligt het dus waarschijnlijk wel aan mij. Maar ook dan mag het gemeld worden natuurlijk.
    Reageer

    #2
    Oorspronkelijk gepost door mesmeister Bekijk bericht
    Hoe zit het nou met die rare filters hier? Is nou elk blote schouder of een teen uit een schoen een aanstootgevend plaatje?
    Pas ajb de filters aan, want nu is het met elke foto een zwart/geel plaatje. Wat hebben thumbnails nu nog voor zin?
    Wat een schatje is Nikkie toch & wat is het jammer dat uitgerekend de foto's waarop Nikkie het leukste lacht als 'Not Save For Work' worden betiteld (omdat de emotie te intens is?). 'Wat er op te zien is' is niet wereldschokkend maar wel zeer de moeite waard.
    Aangepast door LadiesLover; 24 januari 2024, 13:29. Reden: spelfout (contaminatie: òf 'schattig meisje'/'schattige vrouw' òf schatje. Dat de automatische spellingscorrector als brontaal het Engels voert, dat is overduidelijk.
    Reageer

    #3
    Is er ook een mogelijkheid om personen te blokkeren zodat ik de reacties niet zie?
    Er zijn veel nieuwe mensen op het forum die rare taal uitslaan en onzin uit kramen.
    Reageer

    #4
    Beste mod,

    Sinds een paar weken heb ik problemen met het plaatsen van meerdere plaatjes tegelijk. Ik krijg steeds dezelfde foutmelding.
    Ik heb vandaag de proef op de som genomen en alleen enkelvoudige afbeeldingen geplaatst, dat ging goed. Maar bij 2 of meer plaatjes per thread opnieuw dezelfde foutmelding.

    De foutmelding is: error 403.
    Aangepast door nohill68; 27 november 2023, 13:58.
    Reageer

    #5
    Hoe zit het nou met die rare filters hier? Is nou elk blote schouder of een teen uit een schoen een aanstootgevend plaatje?
    Pas ajb de filters aan, want nu is het met elke foto een zwart/geel plaatje. Wat hebben thumbnails nu nog voor zin?
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
33 views
Laatste bericht
2k reacties
1.496k views
Laatste bericht
0 reacties
42 views
Laatste bericht
220 reacties
68k views
Laatste bericht
3 reacties
74 views
Laatste bericht
5 reacties
5k views
Laatste bericht
21 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
521 views
Laatste bericht
Werken...
X