Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

[Uitleg] Hoe pluk je foto's van websites met html!

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Een andere methode die altijd werkt... maar daar moet je Internet Explorer voor gebruiken (ja helaas! )

    De Internet Explorer cache (lees: Temporary Internet Files)...

    Op het moment dat je de gewenste pic bekijkt wordt deze in de cache opgeslagen, op je harde schijf dus. ff de pic(s) naar een ander mapje kopieeren, klaar.

    Verwijder wel je tijdelijke bestanden voor je dit doet, anders wordt het zoeken een langdurig klusje.
    Reageer

    #2
    Oorspronkelijk gepost door hooters Bekijk bericht

    Dan vind ik rechts klikken en afbeelding opslaan als... toch wat makkelijker.
    Ja maar het ging er dus om als dat niet meer werkt

    Bovendien heb ik nog een andere tip... die je overigens ALTIJD kan doen ook al kan je makkelijk dat plaatje downloaden.

    Als je ergens denkt een mooi plaatje te zien die je hebben wil maar daar dus niet kan krijgen.
    Vaak is dat NIET de enige afb. die op het grote boze Inet staat
    Kan zijn dat het een kopie van een kopie van een kopie is....
    zoals we allemaal wel weten hoe ook hier dit forum volgezet is.
    Dus even Googlen op b.v. de naam van dat Mokkel ( met b.v. een toevoeging van info omtrent dat bewuste plaatje zoals b.v. het blad, jaartal, en enz enz) als je dat LQ plaatje vol met logo's niet kon downloaden....dan kom je misschien dus met Google de originele HQ versie
    zonder troep van de logger/blogger erop tegen, die je dan wel makkelijk kan downloaden.
    Sla je dus meteen een paar vliegen in 1 klap ...let wel, het is dus niet altijd een garantie dat je het kan vinden.
    Aangepast door Kanus; 29 oktober 2012, 15:14.
    Reageer

    #3
    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Waarom moeilijk doen ?

    Plaatjes die je niet 1-2-3 zo kan downloaden....hoppa even een printscreen maken en klaar is kees.
    Tuurlijk printscreen werkt ook, maar je moet toch een fotobewerkings proggy opstarten en het daar in plakken en vervolgens opslaan.

    Dan vind ik rechts klikken en afbeelding opslaan als... toch wat makkelijker.
    Reageer

    #4
    Waarom moeilijk doen ?

    Plaatjes die je niet 1-2-3 zo kan downloaden....hoppa even een printscreen maken en klaar is kees.
    Reageer

    #5
    Oorspronkelijk gepost door Enigma Bekijk bericht
    Zie nu dat het door no script komt, die houdt een java scriptje tegen denk ik. Dus toch een add on van firefox.
    yep... Ik gebruik de ff addon NoScript (zou trouwens iedereen moeten gebruiken) en die houd in eerste instantie de scripts van kinkydenise.nl tegen, kan de pics dus vergroot binnenhalen.

    Zodra ik de scripts van de site toe sta, is het over met de pret.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
540 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
702 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
994 views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X