Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Rowena Baierl

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    AMSTERDAM - Lange Frans is weer vrijgezel! Na vier turbulente jaren zijn de 29-jarige rapper en zijn mooie Rowena Baierl uit elkaar. "Het klopt dat Frans weer alleen is", bevestigt zijn manager. "Ik weet er echter ook het fijne niet van. Hij is met vrienden op vakantie naar Spanje geweest, ik heb hem gisteravond van Schiphol opgehaald. Dus ik heb nog niet echt de tijd gehad om goed met hem te praten."

    Er deden al lange tijd geruchten de ronde dat Frans de verleiding van al het vrouwelijk schoon maar moeilijk kon weerstaan. Dat zou hem niet in dank zijn afgenomen door Rowena.

    Vorig jaar december poseerde de wulpse brunette nog uitdagend voor mannenblad Playboy. In het bijbehorende interview liet de 23-jarige tennisster nog weten zich geen zorgen te maken over de vrouwelijke groupies van haar populaire vriend. " Hij gaat daar echt heel netjes mee om. En hij komt bij mij weer thuis." Lange Frans klonk minder overtuigd. Op de vraag of hij een monogaam leven leidt, antwoordde hij met een twijfelend "nou, dat eh... ja."
    Reageer

    #2
    Rowena partypics

    Rowena met wie dan ook...




    Rowena met lange Frans



    Rowena met vriendinnen




    Rowena met daarachter Phylicia (vriendin van Jamie westland--DI-RECT)
    Aangepast door admin; 27 september 2008, 09:40. Reden: De afbeeldingen zijn door het systeem verwijderd omdat deze niet meer aanwezig zijn op de host.
    Reageer

    #3
    RE: Rowena Baierl

    Voor de liefhebber hier te downloaden al het extra behind-the-scene materiaal van de playboyshoot van de chick van Lange Frans, Rowena Baierl, in een rar-file.

    Inhoud (19mb): foto's, filmpjes en een rap-nummer van Rowena zelf.

    Grtz!
    Reageer

    #4
    RE: Rowena Baierl

    Fritsie981 schreef: Voor wat het waard is, ik heb nog haar behind-the-scene pics en filmpjes van haar playboyshoot klaarliggen om up te loaden. Maar de pics plaatsen mag niet, maar mag ik de pics en filmpjes wel in een rar-file stoppen en vervolgens op dit forum plaatsen?
    Ja, dat mag. Wat niet mag is plaatjes afkomstig uit de NEDERLANDSE editie van Playboy direct zichtbaar op het forum plaatsen. Een link naar deze plaatjes en/of filmpjes mag wél.
    Reageer

    #5
    RE: Rowena Baierl

    Voor wat het waard is, ik heb nog haar behind-the-scene pics en filmpjes van haar playboyshoot klaarliggen om up te loaden. Maar de pics plaatsen mag niet, maar mag ik de pics en filmpjes wel in een rar-file stoppen en vervolgens op dit forum plaatsen?
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
2k reacties
7.163k views
Laatste bericht
44 reacties
30k views
Laatste bericht
28 reacties
40k views
Laatste bericht
12 reacties
47k views
Laatste bericht
11 reacties
13k views
Laatste bericht
16 reacties
20k views
Laatste bericht
11 reacties
8k views
Laatste bericht
13 reacties
16k views
Laatste bericht
Werken...
X