Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Monique Scharff

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    geweldig man

    Posted by kanus:
    He Jasper, geweldige foto man !!!!Op welke site heb je die gevonden, dan kan ik daar zelf eens rondsmurfen want op dit forum zijn de gewaagde foto''s van haar eigelijk niet toegestaan.
    Komen uit mijn eigen archief... Heb er nog meer, maar kan ze nog ff niet vinden. Als ik ze tegen kom hoor je nog van me. P.S. Deze thread verdwijnt steeds uit de lijst en zoekfunctie... Waarom? Ik pak hem steeds uit mijn geschiedenis.

    *Edited by IkVindAlles on 19-05-02 12:42*

    Reageer

    #2
    geweldig man

    He Jasper, geweldige foto man !!!!Op welke site heb je die gevonden, dan kan ik daar zelf eens rondsmurfen want op dit forum zijn de gewaagde foto''s van haar eigelijk niet toegestaan.
    Reageer

    #3
    RE: ook een fan van Monique

    Posted by Thomasdegekste:
    Ze was de Runner Up bij de "Pet van het Jaar"-verkiezing in 1995 (na Lilly Scholten). Ze stond in de Penthouse van jan. 1996 en in die van juli. 2000. de video die ze samen met Lilly in Florida heeft laten maken door Penthouse laat je alle fotoshoots zien en een blik achter de schermen. Erg prachtig allemaal.
    Zijn er ook foto''s van Lilly
    Reageer

    #4
    Echt knap.

    Nu jullie lekker zitten te zeiken tegen elkaar zie ik dat ze die hele paal erin heeft,en hij komt er zelfs aan de bovenkant weer uit.Je zou bijna zeggen dat het fake is.Echt wel heftig.
    Reageer

    #5
    PH

    Posted by kanus:
    Hoezo stil zijn ??We praten hier toch over mokkels. Maar Sussudio, bedankt voor die pic en als je er meer van hebt dan mag je ze voor mij part allemaal wel plaatsen, of is dat weer iets teveel gevraagd?
    Ten eerste vind ik penthouse pics een beetje ''randje'' voor dit forum (endoria, waar deze pics geupload worden, schijnt immers voor scholieren bedoeld te zijn?) en ten tweede lijkt het me ook geen goed idee om een hele PH serie hier te gaan posten, dan krijg je dezelfde problemen als er nu met PB zijn.-tenzij- PH Nederland te kennen heeft gegeven hier geen problemen mee te hebben? Moderators?
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
2k reacties
6.414k views
Laatste bericht
3k reacties
8.544k views
Laatste bericht
4k reacties
13.301k views
Laatste bericht
234 reacties
473k views
Laatste bericht
5k reacties
11.396k views
Laatste bericht
5k reacties
13.975k views
Laatste bericht
333 reacties
376k views
Laatste bericht
747 reacties
647k views
Laatste bericht
Werken...
X