Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Nancy (van de bus)

Opvouwen
Dit topic is gesloten.
X
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    nog nancy

    http://members.fortunecity.co.uk/oop...ancy_zago.html
    Reageer

    #2
    RE: pfffff

    Posted by Magic:
    Zonder PB pics stelt dit hele forum nog maar weinig voor...Jammer dat mokkels.nl zich zo makkelijk laat intimideren.
    Wat een onzin. Er is in de korte tijd dat dit forum bestaat al meer zeldzaam Nederlands materiaal naar boven gekomen dan ik de afgelopen 7 jaar op heel het internet heb gezien. Daar hebben we PB echt niet voor nodig.De groetjes, Magic, ik zal al de mooie plaatjes die je gepost hebt erg missen.
    Reageer

    #3
    RE: ?

    Posted by MANIAC:
    Magic als je dat vind dan ga je toch lekker ergens anders heen, we zullen jouw heus nie missen voor jouw 10 anderen die ook lid willen worden en die het forum wel cool vinden ook al mogen er nu geen pb pics of links meer geplaatst worden.
    congrats met je 1000e post Maniac!
    Reageer

    #4
    RE: pfffff

    Posted by Magic:
    Zonder PB pics stelt dit hele forum nog maar weinig voor...Jammer dat mokkels.nl zich zo makkelijk laat intimideren.Liever als rebellen ten onder dan als lafaards verder leven zou ik zeggen.
    pffffff inderdaad! Alsof hier alleen maar PB pics gepost worden. Als je iets verder had gekeken en iets langer ingelogd had geweest had je kunnen zien dat ''t forum wel degelijk wat voorstelt *kijk bijv. naar de naaktfoto''s van Fabienne deVries - of ze het is de ja/ de nee) enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz.Waarom iets goeds riskeren?! En het lijkt me weinig met intimideren te maken hebben, eerder met copyrights. Lijkt me niet echt een van slimste zetten tegen ''n multinational in te gaan btw!!www.pffffffff.nl
    Reageer

    #5
    pfffff

    Zonder PB pics stelt dit hele forum nog maar weinig voor...Jammer dat mokkels.nl zich zo makkelijk laat intimideren.Liever als rebellen ten onder dan als lafaards verder leven zou ik zeggen.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
393 views
Laatste bericht
14 reacties
3k views
Laatste bericht
3 reacties
697 views
Laatste bericht
9 reacties
6k views
Laatste bericht
90 reacties
38k views
Laatste bericht
117 reacties
89k views
Laatste bericht
212 reacties
124k views
Laatste bericht
79 reacties
157k views
Laatste bericht
Werken...
X