Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Herhaaldelijk zelfde scenes in movie-threads

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Oorspronkelijk gepost door Avex Bekijk bericht
    Beetje erg kort door de bocht. Vele van ons maken de filmpjes die we uploaden zelf.
    Dat feit waardeer ik (en anderen met mij) ook enorm!

    Toch is de vergissing snel gemaakt, de beelden veranderen namelijk niet.

    Wanneer in de posting van een filmpje niet duidelijk de naam van de maker staat aangegeven, en een regelmatige YouTube kijker heeft daar een zelfde soort filmpje gezien, zal hij denken dat een posting hier, daar vandaan komt!

    Neem ook het feit dat steeds vaker postings worden gedaan met een rechtstreekse link naar YouTube, en de mensen hebben hun oordeel gevormd.
    Reageer

    #2
    Oorspronkelijk gepost door DrakerTS Bekijk bericht
    Meeste filmpjes zijn ook gewoon op Youtube te vinden, daar rippen de posters ze vandaan.
    Beetje erg kort door de bocht. Vele van ons maken de filmpjes die we uploaden zelf.
    Reageer

    #3
    Oorspronkelijk gepost door stoerebink Bekijk bericht
    Ik vind die regel eigenlijk achterhaald. Heden ten dage verdient iedereen overal aan dus....

    Zolang het niet de spuigaten uit loopt mag een poster die mooie dingen plaatst daar wel wat aan overhouden. Mokkels.nl zelf barst ook van de reclame, dus laten we niet roomser zijn dan de paus.

    Waar het mij om gaat is dat foto's/filmpjes niet na een paar dagen al vertrokken zijn, zodat we telkens weer moeten verzoeken om re-ups.

    Kijk bijv. naar de strandmokkel-filmpjes. Binnen een paar dagen alle linkjes dood. Dan gaat de lol er snel af.
    Ja, dat klopt.
    Reageer

    #4
    Ik vind die regel eigenlijk achterhaald. Heden ten dage verdient iedereen overal aan dus....

    Zolang het niet de spuigaten uit loopt mag een poster die mooie dingen plaatst daar wel wat aan overhouden. Mokkels.nl zelf barst ook van de reclame, dus laten we niet roomser zijn dan de paus.

    Waar het mij om gaat is dat foto's/filmpjes niet na een paar dagen al vertrokken zijn, zodat we telkens weer moeten verzoeken om re-ups.

    Kijk bijv. naar de strandmokkel-filmpjes. Binnen een paar dagen alle linkjes dood. Dan gaat de lol er snel af.
    Reageer

    #5
    Oorspronkelijk gepost door stoerebink Bekijk bericht
    En dan heb je natuurlijk nog de levensduur van de downloadlinkjes.

    Ik kan alleen maar blij zijn met meerdere postings, omdat er dan nog een kans is om vooral oudere filmpjes te verkrijgen. Goede Hosts zijn bijv. Deposit en Uploaded. Andere (en meestal ook de onbekendere) zijn maar korte tijd beschikbaar!
    Meeste filmpjes zijn ook gewoon op Youtube te vinden, daar rippen de posters ze vandaan.

    Eigenlijk ook alleen om de link, want voor elke MB die gedownload wordt krijgen ze betaald.

    http://earnlotmoneybyuploading.blogs...loadednet.html
    Earn Money on the Internet - Uploaded.net (Uploaded.to)


    Uploaded.net (or Uploaded.to, or ul.to) is a virtual storage place, multimedia platform on the Internet, permitting Users to upload and publish files and content, like videos, images or documents and display them on the Platform. By doing this, you can earn money.

    Basically, it's pretty simple. You upload interesting content on the platform. Then, you are posting links that lead to your content, to the visited websites, blogs, forums, social networks, etc. Others who like your content, download that content.

    En zo ver ik weet zijn de regels zo dat "money making hosts" verboden zijn op het forum.

    The usage of sites for commercial purposes (the so-called moneymaking hosts) is not allowed.

    http://forum.mannenzaken.nl/rules.php
    Aangepast door DrakerTS; 6 juli 2015, 16:59.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
33 views
Laatste bericht
2k reacties
1.496k views
Laatste bericht
0 reacties
42 views
Laatste bericht
220 reacties
68k views
Laatste bericht
3 reacties
74 views
Laatste bericht
5 reacties
5k views
Laatste bericht
21 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
521 views
Laatste bericht
Werken...
X