Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Dames van Utopia

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Leuk stukje wat ik op Fok las:

    'Regelloos' Utopia bomvol regeltjes

    Het nieuwe realityprogramma van John de Mol, Utopia, dat op oudejaarsdag van start is gegaan blijkt vooralsnog niet aan de beloftes te voldoen. Het 'experiment' waarbij 15 deelnemers moeten zien te overleven en een nieuwe samenleving moeten opbouwen lijkt verre van een experiment te zijn.
    De kandidaten zijn - zoals bij alle realityshows sinds Big Brother - vooral mensen die een carrière in de showbiz ambiëren, aangevuld met mensen die op deze wijze hopen hun eigen bedrijfje een boost te geven.
    Daarnaast zou volgens de Mol het programma vrij zijn van wetten en regels, maar amper 2 dagen na de start blijkt al dat er op diverse plekken niet gerookt mag worden, er geen mutsen of petten gedragen mogen worden, er niet over de castingprocedure mag worden gesproken, er niet met briefjes mag worden gecommuniceerd en het vuurtje alleen op een aangewezen plek mag worden gestookt.
    Daarnaast valt het survivalprincipe vooralsnog ook nogal tegen. Zo is er voldoende proviand, kunnen de kandidaten gewoon mensen uitnodigen die tegen betaling een rondleiding op het terrein krijgen en zodoende uiteindelijk alle luxe vergaren die ze willen. Zo worden er inmiddels bedden besteld en komt er elektriciteit en gas. Het survivalidee ligt daarmee na twee dagen al ver achter ons.
    Ook is de verguisde streamlock er weer. Een streamlock vindt plaats zodra er iets interessants gebeurt, en voorkomt dat de kijkers dit op de live internetstreams kunnen bekijken.
    Utopia is momenteel alleen nog te volgen via livestreams. Vanaf 6 januari is er een dagelijks programma op campingzender SBS6.

    Bron: Fok.nl
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Hmmm...ik dacht dat die mensen daar niks hadden dan alleen een waterleiding en stroomkabeltje wat uit de grond zou komen en een paar koeien e.d.
    Maar ze hebben alweer van alles gereedschap, gasfornuis, badkuip, tractor, zag al een grote stapel nieuw hout liggen, servies, een mooi dak boven hun hoofd. enz enz.
    Ik hoorde ook een voice-over alweer bevelen geven

    Maar helaas...ik wilde wel even verder kijken, misschien dat ik het nog wel leuk zou gaan vinden....ondanks dat ene streampie wat je dan hebt.
    Maar dat mag niet en de zaak gaat daar na 30 min. kijken op zwart.
    Doei J. de Mol...ik hoop dat je de kijkcijfers haalt. !!!
    Klopt, alle kandidaten (15) mochten een kist met spullen meenemen.
    Ze hebben ook vandaag planken en weet ik et besteld en ze zijn nu een muur aant maken, de kandidaten zeiden gister ook "Ik dacht dat we met helemaal niks zouden beginnen maar het valt nog mee."

    Elke maand komt er een nieuwe inwoner en ik denk dat die dan ook weer een kist met spullen mee mag nemen, nja dan kan iedereen een jaar ergens wonen.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door Enigma Bekijk bericht
    En na die 30 minuten moet je dus een paspoort aanvragen waarmee je al je gegevens op internet gooit.
    ja dat paspoort is alleen bedoeld als lekkermakertje om vervolgens je geld uit de zak te trekken want dan hebben ze je al voor de helft binnen.
    Als het dan toch 1 maand gratis is....waarom dan perse zo'n paspoort ???

    Als ze kijkers willen zou ik het heel anders doen...ze zijn bij de TV toch altijd zo goed met reclame?
    B.v. de streams gewoon open en gratis voor iedereen....maar;
    Als je gratis wil kijken dan heb je b.v. om het half uur een reclame van 2 min. ongeacht of het op dan moment saai of spannend is.
    Wil je die reclame niet, dan kan je de betaal versie nemen.

    Op die manier heb je toch veel kijkers en die zullen dan veel eerder beslissen (omdat je er helemaal in zit) om dan toch maar de betaalversie te nemen.
    Diegene die gratis blijven kijken ( desnoods met een LQ stream) kan je toch meerekenen in je kijkcijfers en die doen dan ook mee op de social media e.d. wat weer zorgt voor extra aandacht ( lees: poen).

    Nu ben ik na 30 min. al weggejaagd.....hoeft voor mij al niet meer.
    Ik snap best dat het geld kost en dat ze er aan willen verdienen...maar dat kan dus ook anders.

    Maar we wachten af, en misschien zitten we over een jaar hier nog steeds te posten.
    Daar heb ik ook geen bezwaar tegen Mokkels.nl is wel gratis
    Maar ik heb zo'n idee dat het over een jaar heel anders is dan nu de opzet is.
    Dan gaan we van die terror Jaapjes en Natasia bitchen zien die schelden en vechten en het hele uptopia compleet weer slopen ipv opbouwen..dankzij de geschreven scripts.
    Ja alles voor de kijkcijfers hé....want met "nette mensen" die braaf saaie TV maken ben je gauw uitgeteld...dat ging zo in de Gouden Kooi precies hetzelfde.
    Aangepast door Kanus; 3 januari 2014, 15:38.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht

    Maar helaas...ik wilde wel even verder kijken, misschien dat ik het nog wel leuk zou gaan vinden....ondanks dat ene streampie wat je dan hebt.
    Maar dat mag niet en de zaak gaat daar na 30 min. kijken op zwart.
    Doei J. de Mol...ik hoop dat je de kijkcijfers haalt. !!!
    En na die 30 minuten moet je dus een paspoort aanvragen waarmee je al je gegevens op internet gooit. Je kunt dan tot eind deze maand naar verscheidene streams kijken. Daarna is het 2,5 euro per maand betalen om het te blijven volgen.
    Zelfs John de Mol twijfelt over de opzet. Kon dus wel eens een regelrechte TV flop worden.
    Maar we wachten af, en misschien zitten we over een jaar hier nog steeds te posten.
    Reageer

    Hmmm...ik dacht dat die mensen daar niks hadden dan alleen een waterleiding en stroomkabeltje wat uit de grond zou komen en een paar koeien e.d.
    Maar ze hebben alweer van alles gereedschap, gasfornuis, badkuip, tractor, zag al een grote stapel nieuw hout liggen, servies, een mooi dak boven hun hoofd. enz enz.
    Ik hoorde ook een voice-over alweer bevelen geven

    Maar helaas...ik wilde wel even verder kijken, misschien dat ik het nog wel leuk zou gaan vinden....ondanks dat ene streampie wat je dan hebt.
    Maar dat mag niet en de zaak gaat daar na 30 min. kijken op zwart.
    Doei J. de Mol...ik hoop dat je de kijkcijfers haalt. !!!
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
2k reacties
2.402k views
Laatste bericht
101 reacties
283k views
Laatste bericht
211 reacties
381k views
Laatste bericht
14 reacties
19k views
Laatste bericht
1 antwoord
2.277k views
Laatste bericht
2k reacties
9.838k views
Laatste bericht
6 reacties
13k views
Laatste bericht
566 reacties
2.000k views
Laatste bericht
Werken...
X