Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Dit was het dan...

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Oorspronkelijk gepost door Avex Bekijk bericht
    Ik ken jou en je host site niet maar je statement over dat jouw reclames geen virussen bevatten omdat het een grote uitgever komt klopt natuurlijk geen snars van. Sites als Tweakers.net, Nu.nl, yahoo.com, amazon.com etc etc etc zijn allemaal al meerdere keren keer getroffen door reclame met virussen, malware, whatever er in. Dacht je dat deze websites geen betrouwbare reclame partijen gebruiken? Natuurlijk doen ze dit want ze hebben veel meer te verliezen dan een reclame bedrijf voor soft erotische reclame. Toch worden ze getroffen. De kans dat iemand jouw hosting site vals beschuldigd acht ik kleiner dan de kans dat je daadwerkelijk (al was het wellicht tijdelijk) virussen, malware, whatever verspreid hebt. Kleine en/of beginnende websites zijn vaak target van dit soort praktijken, je geeft zelf al aan dat ze je hebben weten te ddossen. De stap naar besmette ads injecteren is dan niet zo heel groot.

    In ieder geval sneu dat je jouw hobby niet kan uitoefenen zoals je wil maar doordat je op deze manier de handoek in de ring gooit laat je wel zien dat je hier niet enkel voor plezier zit. Er zijn legio andere hosting websites die al jaren draaien en prima te gebruiken zijn. Deze kan jij ook gewoon gebruiken om door te gaan met posten op Mokkels.nl. Het komt mij een beetje over dat je mokkels.nl gebruikt om voor je eigen site flink wat hits te genereren en daar zo inkomsten uit probeert te halen. Nu dat mislukt is wil je direct niet meer posten.
    Dat zou kunnen, maar doorgaans worden de adverteerders behoorlijk goed onder de loep genomen, dus de kans dat het gebeurt is nihil.

    Het gaat mij niet om hits maken of omzet genereren, die paar cent die je krijgt + de adblock gebruikers, maar wat mensen soms maar voor lief nemen is het feit dan ze zich niet realiseren hoeveel tijd en moeite het soms kost, het is een beetje geven en nemen, en ik bespeur hier vooral nemen, want met bijvoorbeeld 500 views and 3 bedankjes.. tja.. do i need to say more.

    Anyway, als je kijkt in het buitenlandse deel hoeveel buitenlandse posters er zijn.. denk je nu echt dat die hier zijn voor hun plezier?

    Ik heb die discussie al vaker aangehaald en mensen begrijpen het blijkbaar niet, dus bij deze:

    http://pc-en-internet.infonu.nl/dive...rwijderen.html
    Aangepast door DrakerTS; 26 mei 2016, 23:17.
    Reageer

    #2
    Ik ken jou en je host site niet maar je statement over dat jouw reclames geen virussen bevatten omdat het een grote uitgever komt klopt natuurlijk geen snars van. Sites als Tweakers.net, Nu.nl, yahoo.com, amazon.com etc etc etc zijn allemaal al meerdere keren keer getroffen door reclame met virussen, malware, whatever er in. Dacht je dat deze websites geen betrouwbare reclame partijen gebruiken? Natuurlijk doen ze dit want ze hebben veel meer te verliezen dan een reclame bedrijf voor soft erotische reclame. Toch worden ze getroffen. De kans dat iemand jouw hosting site vals beschuldigd acht ik kleiner dan de kans dat je daadwerkelijk (al was het wellicht tijdelijk) virussen, malware, whatever verspreid hebt. Kleine en/of beginnende websites zijn vaak target van dit soort praktijken, je geeft zelf al aan dat ze je hebben weten te ddossen. De stap naar besmette ads injecteren is dan niet zo heel groot.

    In ieder geval sneu dat je jouw hobby niet kan uitoefenen zoals je wil maar doordat je op deze manier de handoek in de ring gooit laat je wel zien dat je hier niet enkel voor plezier zit. Er zijn legio andere hosting websites die al jaren draaien en prima te gebruiken zijn. Deze kan jij ook gewoon gebruiken om door te gaan met posten op Mokkels.nl. Het komt mij een beetje over dat je mokkels.nl gebruikt om voor je eigen site flink wat hits te genereren en daar zo inkomsten uit probeert te halen. Nu dat mislukt is wil je direct niet meer posten.
    Aangepast door Avex; 24 mei 2016, 23:05.
    Reageer

    #3
    Wat je uiteindelijke besluit ook zal zijn, je hebt veel mensen blij kunnen maken met je postings.

    Interne botsingen en onbegrip komen overal voor, dus ook op een Forum. Het is jammer, dat dit er soms toe leidt dat mensen gebanned worden, of zelf besluiten te stoppen.

    Bedankt voor de voorbije jaren DrakerTS.
    Reageer

    #4
    Oorspronkelijk gepost door BenJenkins Bekijk bericht
    Beste DrakerTS,

    Altijd jammer als iemand die veel post besluit ermee te stoppen.

    Ik begrijp alleen niet waarom je een eigen server nodig hebt (en daardoor de reclame-inkomsten). Er zijn genoeg gratis imagehosts waar je uit kunt kiezen.
    Geen gedoe met eigen servers, reclame of DDOS-aanvallen.

    Wellicht dat je dit nog eens wilt overwegen?



    Ben
    Meeste komt er op neer dat ik eigenlijk de andere hosts niet vertrouw, en ik heb graag de regie zelf in handen..

    En alle hosts die hier gebruikt worden hebben enige vorm van reclame en popups.. allemaal..

    Ik vind het leuk om met server's te spelen, zoals ik al zei.. het is een hobby

    De data is veilig, en zou het niet op mijn geweten willen hebben gebruikers van Mokkels te beschadigen met troep, virussen en andere rommel.

    Ik zal er over nadenken.. ;-)
    Aangepast door DrakerTS; 18 mei 2016, 18:18.
    Reageer

    #5
    Beste DrakerTS,

    Altijd jammer als iemand die veel post besluit ermee te stoppen.

    Ik begrijp alleen niet waarom je een eigen server nodig hebt (en daardoor de reclame-inkomsten). Er zijn genoeg gratis imagehosts waar je uit kunt kiezen.
    Geen gedoe met eigen servers, reclame of DDOS-aanvallen.

    Wellicht dat je dit nog eens wilt overwegen?



    Ben
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
33 views
Laatste bericht
2k reacties
1.496k views
Laatste bericht
0 reacties
42 views
Laatste bericht
220 reacties
68k views
Laatste bericht
3 reacties
74 views
Laatste bericht
5 reacties
5k views
Laatste bericht
21 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
521 views
Laatste bericht
Werken...
X