Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

tr.semilio.individuad.net, problemen met laden forum

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Ik heb gisteren Microsoft .NET geïnstalleerd op mijn pc. Het programma VDownloader vroeg daarom (als ik me niet vergis). En nu kan ik het Mokkelforum weer gewoon openen op Internet Explorer. Ik weet niet waar dit .NET voor dient, maar raar dat de Microsoft Update dit niet standaard aangeeft.
    Reageer

    #2
    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Beter om het dat in DIT topic daarover te hebben en dat member Splashhh e.e.a. weer kan fixen.
    Ha, ik kon 'm al niet vinden, thanx!



    Ben
    Reageer

    #3
    Oorspronkelijk gepost door BenJenkins Bekijk bericht
    Sinds vandaag heb ik weer een ad-banner links, zelfs met deze Stylish geinstalleerd in FF. Weliicht komt dit door de update naar FF 3.6?




    Ben
    Beter om het dat in DIT topic daarover te hebben en dat member Splashhh e.e.a. weer kan fixen.
    Reageer

    #4
    Oorspronkelijk gepost door BimboBuster2000 Bekijk bericht
    En als je echt goed bezig wilt zijn met Firefox, ook even Stylish installeren en dit script (rechtsboven aan de pagina) laden.




    The Buster
    Sinds vandaag heb ik weer een ad-banner links, zelfs met deze Stylish geinstalleerd in FF. Weliicht komt dit door de update naar FF 3.6?




    Ben
    Reageer

    #5
    Oorspronkelijk gepost door huusje Bekijk bericht
    Hoi BimboBuster, Ik heb AdBlock Plus geïnstalleerd, maar nu kan ik de functies niet meer gebruiken bij 'pagina opties', bijvoorbeeld om alle threads als gelezen te markeren. Ik heb al gekeken bij opties, maar kan niet vinden hoe ik dit kan toestaan. Weet jij het? Ik krijg nog steeds de pagina's van Squirrel mail geopend. Maar ik zal wel eens naar de helpdensk van hun mailen met deze vraag. Alvast weer bedankt! GRTZ Huusje
    Onderaan de pagina op het ABP icoontje klikken en bij de volgende twee regels het vinkje weghalen:

    |http://forum.mannenzaken.nl/images/background.jpg
    |http://forum.mannenzaken.nl/images/*




    The Buster
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
541 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
702 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
994 views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X