Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

flatscreen monitor

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    RE: Genoeg!

    Posted by jd1982:
    ... Of doe zoals mij, haal een laptop, flatscreen en weinig ruimte! :-)MZZL!
    weinig ruimte halen? waar doe je dat heheh

    als al laptop ga aanschaffen wordt het ''n Asus ..strakke dingen ..tft: misschien, ooit ...zo lang sys hier draait prima ..en over tijd misschien weer upgrade ..hele sys omgooien

    inderdaad, keuze genoeg
    Reageer

    #2
    Genoeg!

    Er zijn er genoeg!Of wacht even tot je een nieuwe computer haalt, krijg je er vaak zeer goedkoop een goeie bij, ik zou voor een Sony gaan als je er lang mee wilt doen, ze zijn ook nog eens mooi!Of doe zoals mij, haal een laptop, flatscreen en weinig ruimte! :-)MZZL!
    Reageer

    #3
    RE: .

    Posted by ola:
    Posted by Pinozzz:
    Heren dank voor al deze reactie''s ga nu ff op me gemakkie kijken wat voor monitor ik zal nemen en nog ff op t web zoeken. En ik laat t wel weten welke monitor t is geworden.
    sterkte, tevens liyama is een errug goed merk.Al vanaf 559 euro!!
    Ik heb pasgeleden een 19inch Flat Square CRT scherm aangeschaft op www.gistron.deook een Iiyama, Goed merk!
    Reageer

    #4
    RE: .

    Posted by Pinozzz:
    Heren dank voor al deze reactie''s ga nu ff op me gemakkie kijken wat voor monitor ik zal nemen en nog ff op t web zoeken. En ik laat t wel weten welke monitor t is geworden.
    sterkte, tevens liyama is een errug goed merk.Al vanaf 559 euro!!
    Reageer

    #5
    .

    Heren dank voor al deze reactie''s ga nu ff op me gemakkie kijken wat voor monitor ik zal nemen en nog ff op t web zoeken. En ik laat t wel weten welke monitor t is geworden.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
541 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
711 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
1k views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X