Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Elize [Elise van der Horst]

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Oorspronkelijk gepost door mvv65 Bekijk bericht
    Weet niet of deze hier al eens is geplaatst maar volgens mij kende ik hem nog niet:
    Is jaren geleden al gepost

    Komt uit het blad: Breeze Magazine aug. 2005
    Is een serie van 10 foto's.

    Als ik het goed heb is die gescand door member Squizur en dan zou ik destijds de 2 spreads aan elkaar gezet moeten hebben want dat deed ik toen voor hem dat fotosoepen. ...maar ja...ook voor anderen haha
    Ik kan het me niet echt meer herinneren maar denk wel dat het zo is, en in de file naam van alleen die spreads die ik hier heb staat ook mijn nickname bij ingeschreven wat Squizur dus gedaan moet hebben.

    Als ik ze nog eens allemaal moet posten...zeg het maar, want ze zullen ook online wel ergens staan.
    Aangepast door Kanus; 23 april 2017, 23:18.
    Reageer

    Dan maar in beeld brengen mvv65


    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Reageer

    Weet niet of deze hier al eens is geplaatst maar volgens mij kende ik hem nog niet:
    [IMG]https://scontent-amt2-1.**.fbcdn.net/v/t31.0-8/415625_153573934765046_2090596248_o.jpg?oh=043cc5d d01ef21daf2a0bd5f47c04a49&oe=59939F20[/IMG]
    Reageer

    Ik vraag me altijd af of dit soort fotografen, zoals william rutten, die ook naakte vrouwen fotografeert, niet alleen fotograaf is geworden om te portretteren. En misschien om ook naakte vrouwen te zien. Ik zeg dit omdat er ook vaak bij undercover in Nederland casting bureau's zijn, waar je dan naakt moet als fotomodel van de fotograaf. Het is dat hij netjes is. Maar als ik kijk naar fotograferen, bodypainters enz, zijn het bijna alleen maar mannen en geen vrouwen. En vaak hebben die wel eens een naakte vrouw voor de lens of te mogen beschilderen. Ik vraag me af waarom ze voor dat beroep hebben gekozen. En dus ook met Elize.


    Oorspronkelijk gepost door brilsmurf Bekijk bericht
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
110 reacties
122k views
Laatste bericht
9 reacties
7k views
Laatste bericht
18 reacties
90k views
Laatste bericht
3k reacties
3.056k views
Laatste bericht
1 antwoord
4.024k views
Laatste bericht
386 reacties
469k views
Laatste bericht
497 reacties
267k views
Laatste bericht
5k reacties
11.403k views
Laatste bericht
Werken...
X