Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Geraldine Kemper

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Oorspronkelijk gepost door PBC Bekijk bericht
    Dit is weer pure onzin wat je aan het verkondigen bent. Waar haal je dit vandaan? Ik gok uit je duim.
    Helemaal wat ik ook direct dacht!

    Daarnaast is er nog het volgende:
    Er wordt helemaal NIET gesproken over publicatie in een magazine.
    Ze zegt alleen dan een naaktshoot te willen gaan doen tijdens de 2017 editie.

    Persoonlijke gedachte:
    Het lijkt mij heel erg onwaarschijnlijk dat er dan niet een magazine komt welke aanbiedt om deze naaktshoot te willen publiceren. ;-)
    Reageer

    Helemaal goed

    Helemaal goed Naaktmokkelfan. Het was natuurlijk al een enorme verrassing toen deze foto's werden gepubliceerd. Ik had dat nooit verwacht. Nu alleen nog mooie foto 's van hetgeen onder de lakens verborgen zit. Wat mij betreft weer in samenwerking met Kim.

    Oorspronkelijk gepost door Naaktfotomokkelfan Bekijk bericht
    Kom op mensen waar maken we ons druk over we waren hier toch allemaal helemaal heppie mee:
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Reageer

    Kom op mensen waar maken we ons druk over we waren hier toch allemaal helemaal heppie mee:
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door hot24 Bekijk bericht
    Als de adverteerders het niet willen, gaat het niet door. Ook al wordt er veel geld ingezameld. Dus of iemand naakt gaat is meer afhankelijk van de eigenaren van de bladen en de adverteerders ervan. En dus niet of de BN'er of een goed doel het wil.
    Dit is weer pure onzin wat je aan het verkondigen bent. Waar haal je dit vandaan? Ik gok uit je duim.
    Reageer

    Kijk, ik wil niet lullig doen. Alles is mogelijk. Maar ook al wil een BN'er iets. Een blad bepaalt nog altijd wie er in komt te staan. En die bladen zijn weer afhankelijk wat de adverteerders willen. Programma's op tv worden ook meestal alleen maar gemaakt omdat de adverteerder dat wil en daarin in wil adverteren. Als RTL met een bepaald programma komt en er zijn geen adverteerders die interesse hebben, gaat dat format niet door. En de Playboy is vooral strikt in zulke dingen. Ook al is het voor een goed doel. Als de adverteerders het niet willen, gaat het niet door. Ook al wordt er veel geld ingezameld. Dus of iemand naakt gaat is meer afhankelijk van de eigenaren van de bladen en de adverteerders ervan. En dus niet of de BN'er of een goed doel het wil.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
1 antwoord
4.028k views
Laatste bericht
91 reacties
169k views
Laatste bericht
336 reacties
377k views
Laatste bericht
100 reacties
480k views
Laatste bericht
1 antwoord
4.432k views
Laatste bericht
2k reacties
3.382k views
Laatste bericht
245 reacties
890k views
Laatste bericht
387 reacties
471k views
Laatste bericht
Werken...
X