Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Carice van Houten

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #51
    Oorspronkelijk gepost door Tijd
    Bedankt voor je reactie, wat ik merk bij IMGbox is, dat ik niet meer dan 12 caps kan plaatsen binnen het forum. Maar wel in het menu zelf met als gevolg dat hij er een url bij zet. Ik denk niet dat dit persé betekend dat het dan gaat om een ongeldige link maar ik kan het mis hebben natuurlijk haha..

    Ik zal me post even inklappen zo als ik dat noem om te laten zien wat het effect is
    Mmmm wat raar nu...ik zie dat je mijn Quote, maar dit nu niet in het gele venster komt....De laatste Quote tag is wel in grote letters maar dat mag niet uitmaken.

    Maar op dit forum kan je tot 20 thumbs posten....en bij Imgbox werkt dat ook normaal met zoveel caps.
    Als je daar dus al die linkje krijgt in dat venstertje zitten er nog een hele boel onder. Dus je moet dat niet handmatig selecteren en kopieren maar gewoon aanklikken dat het zelf allemaal blauw word.
    Wat ik altijd/vaak doe is dan daarna op je PC het in kladblok plakken. Dan kan je er b.v. nog een grote foto later bij zetten of de caps per 2 stuks onder elkaar zetten e.d.
    Als je het in kladblok dan helemaal heb staan zoals je wil, dan van daaruit kopieren en plakken in een nieuwe post.

    Ik vermoede ook al wel wat je met inklappen bedoelde, maar zoals ik al zei, niet iedereen heeft dat door dat je er dan 16 heb gemaakt ipv 6 stuks die je er nu van heb gemaakt in je post.
    Dus die klikken die 6 thumbs op dit forum 1 voor 1 open, en de rest zien ze niet omdat ze niet weten dat ze er zijn in die galerie.
    Reageer

    #52
    Oorspronkelijk gepost door Tijd
    Hey Kanus, goeiemiddag Nou als je op de laatste Afb. klikt dan zie je dat er in IMGbox 16 te zien zijn, na een paar dagen verklein ik de post door hem in te klappen. Dat werd nog niet gedaan geloof ik maar dat leek me wat ruimte vriendelijker,
    Dat wist ik overigens niet over die scene, beetje jammer..
    Groetjes Tijd
    Dat inklappen waar je het over hebt snap ik niet

    Als laatste post je hier " [url=http://imgb " en dat is dus een ongeldige/niet aanklikbare link.
    Ik snap wel dat je op de host gebruik maakt van de galerie en je daar dus kan doorklikken voor de laatste caps.
    Maar omdat ze hier niet staan als thumbs hebben velen dat ook nog niet door.
    Btw de galerie maakt niet uit of dat het bij het laatste plaatje is...dat zie je bij elke foto....

    Over die scene ging dat toen volgens mij dat ze de vraag kreeg of het bleken/verven van het schaamhaar niet zeer deed of irritatie gaf oid. haha
    Ze zei toen nee, omdat het een pruikje was.
    Aangepast door Kanus; 6 mei 2016, 14:40.
    Reageer

    #53
    [quote=Tijd;977747]Carice van Houten Zwartboek 16 caps
    [url=http://imgb[/QUOTE]

    Volgens mij gaat er met je posten wat mis zie het ook in andere topics.
    Je zegt nu 16 caps, maar er zijn er maar 12.
    Maakt verder niet uit, maar omdat dat laatste linkje maar "gedeeltelijk is en zo niet op het forum hoort te staan" krijg ik het idee dat e.e.a. niet is meegekomen.

    Btw..nog wat info over deze scene.
    Op TV zag ik ooit een item over deze film, en het was volgens mij Carice zelf die mededeelde dat ze een merkin droeg.


    https://en.wikipedia.org/wiki/Merkin
    Reageer

    #54
    Prikkelend Plaatje
    Wacht op check
    Prikkelend Plaatje
    Wacht op check
    Reageer

    #55
    Game of Thrones - S06E01

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
2k reacties
6.415k views
Laatste bericht
3k reacties
8.545k views
Laatste bericht
4k reacties
13.301k views
Laatste bericht
234 reacties
473k views
Laatste bericht
5k reacties
11.396k views
Laatste bericht
5k reacties
13.976k views
Laatste bericht
333 reacties
376k views
Laatste bericht
747 reacties
647k views
Laatste bericht
Werken...
X