Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Vraag aan Moderator

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #71
    Oorspronkelijk gepost door Tijd
    Hi Moderatoren,

    Is het een idee om een thread aan te maken voor alle RTL Boulevard caps?
    Want in mijn beleving is het een beetje veel van hetzelfde.

    Mocht ik dit verkeerd zien hoor ik het ook graag.

    Groetjes Tijd
    Nou ben ik al geen fan van caps. Dus dit zou zeker een goed idee zijn.

    Als ik eerlijk ben zoek ik meestal jou laatste posts op want dat zijn de fotoshoots (vandaar ook dat ik dit draadje en jou vraag ben tegen gekomen)

    Kanus geeft echter ook goede punten aan. Is er niet een combinatie van jullie twee stand punten mogelijk? Draadje voor de caps (per programma of zelfs allemaal bij elkaar) en dan linken naar dat draadje in de persoonlijke draad? Scheelt de cappers denk ook wat werk. 1x je caps posten en dan alleen linken in betreffende draadjes. Misschien gewoon de link in hun bio/sig sinds het altijd dezelfde uploaders betreft? Dat je in de draad van bijv Bridget gewoon een post krijgt, check mijn bio/sig voor de caps van de laatste uitzending van bijv Boulevard.

    Of gewoon eens beginnen met een poll hoe de gemiddelde mokkels bezoeker tegen caps aan kijkt. Misschien zijn we wel heel erg in de minderheid?
    Reageer

    #72
    Oorspronkelijk gepost door Tijd

    Mocht ik dit verkeerd zien hoor ik het ook graag.

    Groetjes Tijd

    Tja...ik snap je frustratie maar ik denk niet dat het de oplossing is om speciaal een afdeling te maken voor 1 programma.
    Dan gooi je nl. ALLES door elkaar heen. En members houden zich hier toch niet aan.
    Ja die 1 of 2 members die daar nu veel plaatjes van gaan posten, maar stel, iemand anders die dit even niet weet dat daar een apart topic voor is die post dan wel in "de topic naam van het mokkel" ...en hoppa je hebt alweer scheven gezichten.Bovendien is het voor de mods ook niet te doen om nu ook al elke cap te gaan controleren waar hij dan wel of niet thuishoort.
    En stel nu: jij en ik zouden b.v. dat Boulevard topic overslaan omdat daar toch elke dag dezelfde mokkels in hetzelfde decor staan.
    Maar plots zou er een keer een mokkeltje in te zien zijn die daar te gast is en die ik wel graag zou willen zien...tja die mis je dan.



    We hebben zulke topics wel gehad ( of die zijn er nog ) van b.v. Big Brother of Adam & Eva.
    Maar dat zijn "tijdelijke" programma's met "onbekende mokkels"
    Als later 1 of 2 mokkeltjes toch doorbraken qua bekendheid, kreeg ze alsnog een eigen topic.
    Je hebt b.v. ook het topic van K3....dat heb ik ook nooit gesnapt waarom dat topic er is, want je heb nu nog steeds dat er mensen zijn diie cap/foto's van Josje daarin posten terwijl K3 alweer uit andere leden bestaat.


    En als er een Boulevard topic komt, dan zeker ook een NOS en RTL journaal topic. Een Koffietijd topic. Een Hart v Ned. topic...enz
    Het beste is dan om members er op te wijzen niet steeds "van hetzelfde" te posten.
    Maar ja...dat is het probleem want elke dag is toch weer anders.
    En ook al heb je al 10x het kontje zien draaien van Dionne Stax in een .gifje, er zijn members die dat allemaal steeds opnieuw en opnieuw willen zien.


    Zelf doe ik het anders je kijkt gewoon naar namen van het mokkeltje en dan weet je al min of meer wat daar onder KAN zitten. (datgene wat jou nu stoort)

    Als je dan ook nog de poster ziet die het laatste wat heeft gepost, dan weet je alweer meer.

    Soms een reden dus om bepaalde topics vooralsnog niet te openen en deze een keertje over te slaan.
    Af en toe kijk je er eens in of je wat gemist hebt en scrol je er even snel doorheen.
    Maar meestal kijk ik toch even heel snel en zie je meteen wat je al dacht te zien...en "klik" meteen weer op wegwezen.

    Onder aan het forum staat een linkje: "Markeer forum als gelezen" en dan staat er niks meer actief van topic die ik had overgeslagen en ik verlaat dan het forum.
    De volgende keer als je het forum weer opkomt zijn alle topic dan weer vers van de pers.
    Aangepast door Kanus; 23 augustus 2018, 00:12.
    Reageer

    #73
    Oorspronkelijk gepost door Tijd
    Hi Moderatoren,

    Is het een idee om een thread aan te maken voor alle RTL Boulevard caps?
    Want in mijn beleving is het een beetje veel van hetzelfde.

    Mocht ik dit verkeerd zien hoor ik het ook graag.

    Groetjes Tijd
    Lijkt mij een goed idee! Inderdaad veel van hetzelfde
    Reageer

    #74
    Systematische terugzoekbaarheid:
    Kunnen jullie niet ook het aantal tabbladen onder 'Babes' met de mogelijkheden 'datum', 'alfabet' of 'meeste afbeeldingen' uitbreiden tot
    a) hetzelfde aantal als het aantal afzonderlijke fora;
    b) of anders tenminste ook met de tussencategorie 'Mokkels in opkomst'
    zodat het opzoeken waar iemand precies staat ook voor die categorie tenminste gelijkgetrokken wordt met de andere categorieën zodat de vraag waar iemand in thuishoort wat minder prangend en scherp wordt [ook al blijft het gissen waar nu eigenlijk op geselecteerd wordt: sommigen hebben een eigen programma en krijgen niet dezelfde status; andere worden in de eigen beroepsgroep tot de leraressen/meesteressen gerekend, dan heb je ook geen status meer als groentje!].
    De algemene zoekfunctie werkt niet altijd goed [ellenlange verificatieteksten met hypertekst/snelkoppeling eronder] en als het al werkt dan lang niet altijd afdoende.
    Reageer

    #75
    Oorspronkelijk gepost door Epiceply Bekijk bericht
    Ik speel het via de beheerders van mokkels dus dan hoef jij je hier niet meer mee te bemoeien.
    beste,
    Ik zeg je dus steeds dat je bij de admins moet zijn...dus de beheerders van Mokkels.nl...dus Blixem
    En dat je dus niet HIER op dit forum bij de mods moet zijn.
    Je zit hier namelijk in het "openbare forum" alwaar het iedereen vrij is om te zeggen want hij/zij wil ( binnen de regels natuurlijk
    Ik bemoei mij nergens mee, ik geef je alleen feiten waar je zelf na vraagt , maar die wil jij niet aannemen.....zelfs niet van de Mods als ik het zo lees.
    Oja....de mods zijn dus niet de beheerders als je dat dus denkt
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
33 views
Laatste bericht
2k reacties
1.496k views
Laatste bericht
0 reacties
42 views
Laatste bericht
220 reacties
68k views
Laatste bericht
3 reacties
74 views
Laatste bericht
5 reacties
5k views
Laatste bericht
21 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
521 views
Laatste bericht
Werken...
X