Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Video's van Verona van de Leur

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #6
    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Zou zomaar kunnen dat Verona een klacht naar de host heeft gestuurd.
    Of b.v ik zie dat het .PNG files zijn....
    die zijn enorm qua Mb's en worden dan ook wel eens door een host eraf geknikkerd als het om veel dataverkeer gaat.
    Tja, beide zou natuurlijk mogelijk zijn! Dat van die PNG's was me trouwens nog niet zo snel opgevallen, dank dus voor de tip.
    Reageer

    #7
    Oorspronkelijk gepost door stoerebink Bekijk bericht
    Dag Dennise! Vraagje, wat is er met alle caps gebeurd, die je erbij had gepost?

    Waren niet meer op de host aanwezig, maar ik kon wel zien, dat je ze geplaatst had.
    Zou zomaar kunnen dat Verona een klacht naar de host heeft gestuurd.
    Of b.v ik zie dat het .PNG files zijn....
    die zijn enorm qua Mb's en worden dan ook wel eens door een host eraf geknikkerd als het om veel dataverkeer gaat.
    Aangepast door Kanus; 25 december 2017, 11:59.
    Reageer

    #8
    Dag Dennise! Vraagje, wat is er met alle caps gebeurd, die je erbij had gepost?

    Waren niet meer op de host aanwezig, maar ik kon wel zien, dat je ze geplaatst had.
    Reageer

    #9
    http://www.rtlnieuws.nl/boulevard/en...ack-turnwereld

    Verona van de Leur maakt comeback in turnwereld!

    VIDEO - Verona van de Leur hintte afgelopen donderdag al in RTL Late Night op een comeback in de turnwereld. Vanavond onthult ze bij Humberto aan tafel dat ze weer op topniveau gaat turnen.

    Hoewel Verona tegenwoordig een bloeiende carrière in de *****-industrie heeft, borrelt het toch weer op sportgebied. "Ik wil terughalen wat ik heb kwijtgeraakt", vertelt ze.
    Verona wil vanaf november een half jaar lang keihard trainen. "Ik moet veel trainen, maar ik heb het er voor over. Ik ben lenig en sportief. Ik denk dat het haalbaar is. Ik heb er echt veel zin in."
    Verona begint eerst op eigen houtje. "Pas als ik op een bepaald niveau ben, ga ik op zoek naar een trainer."
    "Ik kies nu voor mezelf en ik ga er helemaal voor. De Olympische Spelen van Rio de Janeiro in 2016 zijn zeker een doelstelling", besluit Verona zelfverzekerd.
    Reageer

    #10
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken




    http://www.firedrive.com/file/4EA2FC08A42392C0


    Enjoy.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
417 reacties
721k views
Laatste bericht
7 reacties
9k views
Laatste bericht
4 reacties
4k views
Laatste bericht
4 reacties
5k views
Laatste bericht
1 antwoord
2.958k views
Laatste bericht
8 reacties
11k views
Laatste bericht
5 reacties
7k views
Laatste bericht
51 reacties
100k views
Laatste bericht
Werken...
X