Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

player vraagje

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    RE: player vraagje

    hey daar ik heb ff een vraagje wat betreft de player in kazaa en divx. Ik heb vandaag spiderman eindelijk gedownload maar als ik m af wil spelen in me Divx/media of de player in kazaa zelf krijg ik helemaal geen beeld en ook geen geluid, en het is toch echt een .avi file. Weet 1 van jullie hoe dit te verhelpen is zo ja dan hoor ik t graag. Of is dit zo een lege file waar die muziek en film business ons tot wanhoop willen drijven!!!!!!!!

    En ik heb de laatste codec. (5.0.2 toch???)

    Alvast bedankt

    **Aangepast door: Pinozzz / 2002-08-06 22:19:30**

    **Aangepast door: Pinozzz / 2002-08-06 22:19:52**
    Mischien is het wel een bogus bestand die iemand die het leuk vind op kazaa heeft gepleurt. Had ik ook toen ik spiderman downloade kreeg ik een ander film met de poesicats of zo. Daarna kreeg ik nog keer die zelfde f**k film, maar daar kreeg ik wel de goede film alleen het geluid is een beetje bzzzz niet mooi.
    Reageer

    #2
    RE: player vraagje

    Pinozzz schreef: Beddankt voor de hulp maar t is me nog steeds niet gelukt en dat gedoe met edonkey ofzoiets begrijp ik nie echt. Probeer m wel ergens anders te downen maybe via een ftp server ofzo.

    Greeettzzzz
    Afspelen in voorbeeld.. rechts klikken,eigenschappen, voorbeeld tab.
    Reageer

    #3
    RE: player vraagje

    Beddankt voor de hulp maar t is me nog steeds niet gelukt en dat gedoe met edonkey ofzoiets begrijp ik nie echt. Probeer m wel ergens anders te downen maybe via een ftp server ofzo.

    Greeettzzzz
    Reageer

    #4
    RE: player vraagje

    Yoooooooooo,

    Je kunt t beste de films die je via kazaa ofzow binnenhaald afspelen met PowerDVD....
    Met dit progje doen ze t altijd zonder problemen....
    Ook te downen via kazaa, incl. *****

    Suc6.

    Mazzl! P-ter
    Reageer

    #5
    RE: player vraagje

    Had ik ook met Spiderman van Kazaa...
    Ik heb deze film vervolgens via www.sharereactor.com binnengehaald. (werkt via Edonkey).

    Greetz
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
540 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
702 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
994 views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X