Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

[Tips & Tricks] Afbeeldingen rippen

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Oorspronkelijk gepost door MANIAC
    Bedankt. Maar ik weet niet wat jij bedoeld met imdb ik kan overal met mijn rechtermuis knop klikkken en ik krijg overal een menu zowel naast/op een foto of ergens anders op die site. Ook bij de flash gedeeltes.

    Misschien heb jij daar iets niet goed staan? ik heb ook de laatste ff
    Hey, ja ik heb eigenlijk IMDB gewoon als voorbeeld genomen omdat er een vraag was in de verzoekjes-thread over IMDB, feitelijk is het gewoon een universele tip voor sites waar je niet via je rechtermuisknop (RMK) bij de bron kunt.

    Op IMDB kan ik via de normale galleries wel de RMK gebruiken maar op de Flash afbeeldingen niet, als in, er gebeurt niets. Ik heb ook de laatste Firefox trouwens.

    Maar normaal als je op een Flash element de RMK indrukt krijg je toch het flash-menu? Daar hebben de mensen dan ook niets aan. Anyways, ik red me er altijd wel mee, ik bedoelde het meer voor de mensen die niet weten hoe en wat.
    Reageer

    [Tips & Tricks] Afbeeldingen rippen
    - Kan iemand deze foto's downloaden? De rechtermuisknop doet het niet daar. Veel voorkomende vraag op het forum, daarom leek het me wel handig als de meer ervaren gebruikers wat handige tips en tricks zouden posten. Ik ben zelf ernstig Firefox gebruiker dus de mijne zijn Firefox-gebaseerd. Een goed voorbeel is IMDB (Internet Movie DataBase) waar je geen menu met je muis tevoorschijn kunt toveren. -- Klik met je rechtermuisknop ergens naast de foto, daar werkt het menu dan wel. ook kun je via Beeld/paginabron (of control-U) hetzelfde verkrijgen. Vervolgens zoek je de link op voor de afbeelding, dit is op de meeste websites een .jpg afbeelding. Bij IMDB bijvoorbeeld staat deze redelijk bovenaan. (in de afbeelding heb ik de link voor de duidelijkheid met m'n muis gemarkeerd; Dit is niet nodig) Nu kun je natuurlijk de link met je muis markeren en dan control-v en control c-en in een nieuwe tab, maar makkelijker is toch om de link gewoon te slepen naar je tabbalk, nu opent Firefox de afbeelding automatisch in een tabblad Dus in principe kun je door control-U en dan de link te slepen binnen een paar seconden zo'n 'beschermde' afbeelding openen. Iemand nog meer handigheden?
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
541 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
711 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
1k views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X