Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Filmpjes gratis en in goede kwaliteit maken

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Het ligt er inderdaad aan wat je bronbestanden zijn. De wmv-bestanden van RTL Gemist zijn van goede kwaliteit. Je kunt er leuke filmpjes met allerlei overgangen en fades mee maken met... Windows Movie Maker. Als het goed is bevindt het programma zich al op je computer. Gratis en voor niets, dankzij oom Bill!
    Reageer

    #2
    Ten eerste wat bedoel je precies met 'gratis'...want geld zal het je altijd kosten.
    Al was het maar je abo van je Inet provider om van "Uitzending gemist" te kunnen cappen of je abo van de TV aanbieder.
    Ikzelf maak mijn filmpies ook gratis...heb tot nu toe nog niks (direct) aan de TV zenders betaald kabeltje eraan en hoppa.... en de proggies zijn ook gratis waarmee je het e.e.a. omzet naar een filmpie.
    Maar ja, je hebt dan wel apparatuur nodig.....in mijn geval een droomdoos....maar een decoder heb je sowieso nodig om tegenwoordig Überhaupt TV te kunnen kijken. (digitaal)
    Maar als je b.v. een DVD Recorder hebt ( kost ook geld) kan je daarmee de TV uitzendingen op DVD branden en weer in je PC er vanaf rippen.....kan ook allemaal met gratis proggies.

    Zeg je, ik wil gratis van Inet dat Uitzending gemist gaan cappen, dan is het niet echt "goede kwaliteitsfilmpjes" waar je het over hebt, maar okee die kwaliteit kan er nog mee door tot redelijk/goed
    Probleem hiermee is dat je maar zeer beperkt kan cappen want speelfilms zal je er niet zien, net zoals aangekochte TV series e.d.
    En dan heb ik het nog niet eens over al die Ned. zenders die je tegenwoordig hebt (b.v. Dicovery & MTV, TMF) of de buitenlandse zenders zoals b.v. Playboy TV, MGM of Sci-Fi enz enz enz.
    Aangepast door Kanus; 28 juni 2009, 16:35.
    Reageer

    Filmpjes gratis en in goede kwaliteit maken
    Hallo,

    Hoe kan ik gratis en in een goede kwaliteit filmpjes maken? Ik zou het erg leuk vinden om zelf goede kwaliteitsfilmpjes te maken, wel gratis! Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
541 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
702 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
994 views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X