Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Hoe maak ik...

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Oorspronkelijk gepost door natas Bekijk bericht
    Weet iemand de code van een transparent scrollbar?? of hoe je dat moet maken..
    Bedoel je dat je de scrollbar dan tijdens het surfen op alle site's transparent ziet?...Dan zul je daar b.v. in firefox een Thema voor moeten zoeken die dat heeft.

    Bedoel je dat je zelf een website aan het bouwen bent, dan is dat meestal een java code die je nodig hebt.
    Tip: als je op een site komt die dit heeft kan je eens proberen: rechter muis klik -> paginabron bekijken.
    Daar kun je de code dan opzoeken en copieëren en plakken in je eigen site die je maakt.
    Ook kan je eens op Google kijken...daar zag ik ook wat, maar vaak zijn die dingen dan alleen maar weer te ze zien in IE dus let daar ook als je wilt dat het in alle browsers zichtbaar moet zijn.
    Reageer

    #2
    Weet iemand de code van een transparent scrollbar?? of hoe je dat moet maken..
    Reageer

    #3
    RE: Hoe maak ik...

    He das mooi! geen dank
    Reageer

    #4
    RE: Hoe maak ik...

    Little Idiot schreef: Je moet [deze body tag in het frame plaatsen waar dus in gescrolled moet gaan worden. (niet in de head tag) Dan kun je vervolgens gewoon de kleuren aanpassen.

    Niet in je index zetten maar in het betreffende frame... (navigatie.htm dus bijv?)

    Was dit wat je zocht? succes!

    [de link nog een keer

    **Aangepast door: little idiot / 2003-03-15 18:34:47**
    Ja hij doet het!!!!

    Hoera Hoera!

    Thanx Little One!!

    Dys..

    Reageer

    #5
    RE: Hoe maak ik...

    Je moet [deze body tag in het frame plaatsen waar dus in gescrolled moet gaan worden. (niet in de head tag) Dan kun je vervolgens gewoon de kleuren aanpassen.

    Niet in je index zetten maar in het betreffende frame... (navigatie.htm dus bijv?)

    Was dit wat je zocht? succes!

    [de link nog een keer

    **Aangepast door: little idiot / 2003-03-15 18:34:47**
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
540 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
702 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
994 views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X