What's next

Aanbieding

Britney Spears nipple slip
16 JULI 2018

Britney Spears heeft nipple slip niet door

Britney danst tepel uit topje…

Reageren

Vraag aan Moderator

Discussietools
17 juni 2018, 15:33
LadiesLover
Banned
Bedankjes:6.862
2.218 bedankjes in 506 posts
Systematische terugzoekbaarheid:
Kunnen jullie niet ook het aantal tabbladen onder 'Babes' met de mogelijkheden 'datum', 'alfabet' of 'meeste afbeeldingen' uitbreiden tot
a) hetzelfde aantal als het aantal afzonderlijke fora;
b) of anders tenminste ook met de tussencategorie 'Mokkels in opkomst'
zodat het opzoeken waar iemand precies staat ook voor die categorie tenminste gelijkgetrokken wordt met de andere categorieën zodat de vraag waar iemand in thuishoort wat minder prangend en scherp wordt [ook al blijft het gissen waar nu eigenlijk op geselecteerd wordt: sommigen hebben een eigen programma en krijgen niet dezelfde status; andere worden in de eigen beroepsgroep tot de leraressen/meesteressen gerekend, dan heb je ook geen status meer als groentje!].
De algemene zoekfunctie werkt niet altijd goed [ellenlange verificatieteksten met hypertekst/snelkoppeling eronder] en als het al werkt dan lang niet altijd afdoende.
Met citaat reageren
27 maart 2018, 21:33
Kanus
Hardcore member
Bedankjes:1.106
6.938 bedankjes in 1.747 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Epiceply Bekijk bericht
Ik speel het via de beheerders van mokkels dus dan hoef jij je hier niet meer mee te bemoeien.
beste,
Ik zeg je dus steeds dat je bij de admins moet zijn...dus de beheerders van Mokkels.nl...dus Blixem
En dat je dus niet HIER op dit forum bij de mods moet zijn.
Je zit hier namelijk in het "openbare forum" alwaar het iedereen vrij is om te zeggen want hij/zij wil ( binnen de regels natuurlijk
Ik bemoei mij nergens mee, ik geef je alleen feiten waar je zelf na vraagt , maar die wil jij niet aannemen.....zelfs niet van de Mods als ik het zo lees.
Oja....de mods zijn dus niet de beheerders als je dat dus denkt
Met citaat reageren
27 maart 2018, 20:23
huusje
Super Moderator
Bedankjes:19.642
17.939 bedankjes in 3.494 posts
Citaat:
Ik speel het via de beheerders van mokkels dus dan hoef jij je hier niet meer mee te bemoeien. Ik heb namelijk een strak plan in mijn hoofd en jij weet dus indderdaad niet wat ik wil
Zoals ik je ook in mijn privémail naar jou aangaf, is Jeroen de admin de enige die iets zou kunnen doen voor je, al geef ik je weinig kans. Mocht het niet lukken of hij reageert niet, dan wil ik je bij voorbaat alvast zeggen dat het geen enkele zin heeft om verder via de mods hierover contact op te nemen. Ik wens je succes.

GRTZ
Huusje
27 maart 2018, 19:14
Epiceply
Active member
Bedankjes:91
735 bedankjes in 180 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kanus Bekijk bericht
Je mag doen wat jezelf wil.

Dat zal denk ik niet gaan lukken want dat zal SPAM zijn.

Nogmaals ( ik ben dan geen mod meer) maar daar kunnen de mods ook niet over beslissen.
Dit zal je dan in samenwerking met Mokkels.nl moeten doen en dat zoiets dan ook op de frontpage komt.
Dat zal dan nooit in e.o.a. hoekje op een forum komen.
Je kan ook niet zeggen tegen BNers dat je van Mokkels.nl bent om ze tot een gesprek en fotoshoot te verleiden als je dit in je eentje gaat doen. identiteitsfraude heet dat.

Bovendien snap ik ook niet wat je wil???
Dus wij geven dan een paar euro aan de zwerfkatjes in Parijs of voor het uitsterven van de witte neushoorn,.....en dan?
Dan heb jezelf nog geen geld voor een shoot en een BNer doet ook niets voor niets.
Als die gevraagd worden voor dergelijke shoots dan hangt daar een groot prijskaartje aan en dat gaat ook met contracten e.d.
En zo'n fotoshoot kost ook klauwen vol geld. dat is niet iemand met een simpel cameraatje, maar dan lopen er 10 man of meer op zo'n set.
Fotograaf met een team, stylist, visagist e.d.

Dus jij denkt dat dat allemaal maar zo kan?...b.v.:
Hallo Sylvie Meis, ik ben Pietje Puk en ik wilde een interview met jou en dan ook nog een fotoshoot. Heb je de hele dag vrij want ik wil wel mooie foto's
Oja je moet dat allemaal wel voor niets doen, maar dan zal ik als tegenprestatie ervoor zorgen dat er 25 euro naar de zwerfkatjes in Parijs gaat.
De foto's plaats ik dan later op o.a. Mokkels.nl en op mijn site.
Ik speel het via de beheerders van mokkels dus dan hoef jij je hier niet meer mee te bemoeien. Ik heb namelijk een strak plan in mijn hoofd en jij weet dus indderdaad niet wat ik wil
Met citaat reageren
27 maart 2018, 17:47
Kanus
Hardcore member
Citaat:
Als ik dit nu eens uit eigen initiatief regel en realiseer.
Je mag doen wat jezelf wil.

Citaat:
Mits het op de een of andere manier op het forum geplaatst kan worden.
Dat zal denk ik niet gaan lukken want dat zal SPAM zijn.

Citaat:
Zijn jullie het hier mee eens?
Nogmaals ( ik ben dan geen mod meer) maar daar kunnen de mods ook niet over beslissen.
Dit zal je dan in samenwerking met Mokkels.nl moeten doen en dat zoiets dan ook op de frontpage komt.
Dat zal dan nooit in e.o.a. hoekje op een forum komen.
Je kan ook niet zeggen tegen BNers dat je van Mokkels.nl bent om ze tot een gesprek en fotoshoot te verleiden als je dit in je eentje gaat doen. identiteitsfraude heet dat.

Bovendien snap ik ook niet wat je wil???
Dus wij geven dan een paar euro aan de zwerfkatjes in Parijs of voor het uitsterven van de witte neushoorn,.....en dan?
Dan heb jezelf nog geen geld voor een shoot en een BNer doet ook niets voor niets.
Als die gevraagd worden voor dergelijke shoots dan hangt daar een groot prijskaartje aan en dat gaat ook met contracten e.d.
En zo'n fotoshoot kost ook klauwen vol geld. dat is niet iemand met een simpel cameraatje, maar dan lopen er 10 man of meer op zo'n set.
Fotograaf met een team, stylist, visagist e.d.

Dus jij denkt dat dat allemaal maar zo kan?...b.v.:
Hallo Sylvie Meis, ik ben Pietje Puk en ik wilde een interview met jou en dan ook nog een fotoshoot. Heb je de hele dag vrij want ik wil wel mooie foto's
Oja je moet dat allemaal wel voor niets doen, maar dan zal ik als tegenprestatie ervoor zorgen dat er 25 euro naar de zwerfkatjes in Parijs gaat.
De foto's plaats ik dan later op o.a. Mokkels.nl en op mijn site.
Met citaat reageren
Reclame
27 maart 2018, 12:07
Epiceply
Active member
Als ik dit nu eens uit eigen initiatief regel en realiseer. En voor de donaties heb ik een idee. Ik kan op geef.nl een donatie pagina aanmaken dus dan kan alleen grote goede doelen gebruiken en hun rekening nummer daar neer zetten zodat alles rechtstreek daar naar toe gaat.

Mits het op de een of andere manier op het forum geplaatst kan worden.

Zijn jullie het hier mee eens?

Laatst gewijzigd door Epiceply; 27 maart 2018 om 12:11.
Met citaat reageren
26 maart 2018, 17:48
Kanus
Hardcore member
Citaat:
Ik heb dus een nieuw ideetje voor een rubriek! Mij lijkt het leuk om een photoshoot + interview te realiseren met een BN'er. Dit wil ik dan kopelen aan een goed doel om eventueel geld op te halen voor het een en ander te kunnen bekostigen. Voor meer info kunnen de moderatoren me een prive bericht sturen.
Daar hebben de Mods niks over te zeggen, want als het om geld gaat moet je bij de eigenaar zijn van deze site...Blixem dus, en je zou dan een administrator een PM kunnen doen.
Je wil dus nu over de rug van Mokkels.nl ( lees: al die vele bezoekers die hier komen) een goed doel in leven roepen.
En wat is dat goede doel dan precies? haha e.o.a. iets met een rekening nummer waar het geld naar toe kan? haha toevallig zeker jou rekening nummer.
Ik geef sowieso NOOIT meer aan dat soort dingen want je leest het elke keer weer ( ook bij grote instellingen e.d.) dat er weer iemand met de poen vandoor is gegaan of met leuke sexfeesten en dure vakantiereizen e.d. de poen opgemaakt hebben.
Dus ik geef al helemaal geen geld als er hier op mokkels een linkje staat...en bovendien mag dat ook niet volgens de regels...zelfs niet als het in je sig staat.

Jij hebt toch al een eigen site? ( daar waar je die mokkel verkiezing hebt)
Kan je toch gewoon al gaan doen wat je hierboven van plan bent.
Daar heb je Mokkels.nl helemaal niet voor nodig....(wat dus ook sowieso niet mag volgens de regels)
En anders heb je dus toestemming of samenwerking met het bedrijf Blixem nodig om hier geld te gaan verdienen....ook al is het een "goed doel" om daar maar vanuit te gaan dat je het ook allemaal eerlijk en goed bedoeld.
En of Blixem daar op zit te wachten tja je zou het kunnen vragen.

Laatst gewijzigd door Kanus; 26 maart 2018 om 17:54.
Met citaat reageren
De volgende gebruiker heeft Kanus bedankt voor deze post
Zuco (27 maart 2018)
26 maart 2018, 10:02
Epiceply
Active member
Ik heb dus een nieuw ideetje voor een rubriek! Mij lijkt het leuk om een photoshoot + interview te realiseren met een BN'er. Dit wil ik dan kopelen aan een goed doel om eventueel geld op te halen voor het een en ander te kunnen bekostigen. Voor meer info kunnen de moderatoren me een prive bericht sturen.

Laatst gewijzigd door Epiceply; 26 maart 2018 om 10:36.
Met citaat reageren
26 maart 2018, 09:28
huusje
Super Moderator
Bedankjes:19.642
17.939 bedankjes in 3.494 posts
Is aangepast. Dank je wel. Tipje voor jou: zou je voortaan thumbnails willen gebruiken? Dat versnelt het forum en mensen met een wat tragere verbinding zien meteen wat voor een foto het is. Gelukkig post je steeds maar één foto tegelijk, maar thumbnails heeft altijd de voorkeur. Bedankt!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blahblah Bekijk bericht
Kan de tenaamstelling van de draadjes mbt het supermodel Elle Macpherson worden gewijzigd?

Ik weet 't, ik ben een zeur, en het is mosterd na de maaltijd, maar: haar naam wordt gewoon met een kleine p geschreven.
stoerebink (27 maart 2018)
25 maart 2018, 18:00
blahblah
Forum regular
Bedankjes:823
2.023 bedankjes in 573 posts
Kan de tenaamstelling van de draadjes mbt het supermodel Elle Macpherson worden gewijzigd?

Ik weet 't, ik ben een zeur, en het is mosterd na de maaltijd, maar: haar naam wordt gewoon met een kleine p geschreven.
Met citaat reageren
De volgende gebruiker heeft blahblah bedankt voor deze post
huusje (26 maart 2018)
Reageren

Forumnavigatie

Discussietools
Weergave

Volg mokkels.nl: