Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Moderator, uw aandacht voor ...

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Oorspronkelijk gepost door exciter Bekijk bericht
    Ik krijg hetzelfde inlogschermpie maar dan op pagina 2 van die thread,
    Dan zal het toch waarschijnlijk in de eerste post zitten.

    Btw. Ik heb nog 1 page omdat ik het forum heb ingesteld op 20 berichten per pagina.
    Jij zal dat standaard hebben ingesteld of op b.v. 10 berichten ...vandaar dat je dan 2 pagina's krijgt.
    Dat kan je overigens zelf instellen bij "Opties wijzigen" onder "Instellingen" als je op het forum bij "Overzicht van je Persoonlijke berichten" klikt.
    Reageer

    Kanus, ik heb de links weggegooid, behalve de link naar Wikipedia.
    Wat betreft tuning, het is inderdaad niet de bedoeling dat je gaat linken naar je eigen website. Dit wordt ook wel 'spammen' genoemd. Ik heb hem inmiddels gewaarschuwd. Mochten jullie zien dat hij opnieuw de fout in gaat (ik kom niet in de threads waar hij post), graag even aan de bel trekken. Bedankt!
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door stoerebink Bekijk bericht
    Ik zie trouwens het probleem niet!
    Een thumbnail hoort naar de grote versie van die foto te leiden, niet naar iemands site. Toch?
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    In het topic van Melissa Drost komt een inlogschermpie opzetten van RTL "Authenticatie vereist"
    Dit had ik van de week ook al in dat topic, maar na 3x dat topic te openen was het plots weg.
    Nu is er weer iets nieuws in gepost en komt ook dat scherm weer opzetten.


    http://forum.mannenzaken.nl/forum/mo...-melissa-drost


    Ik doe er maar even een screen erbij....mocht hij plots weer weg zijn je toch kan zien dat het er wel was of nog is.

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Ik krijg hetzelfde inlogschermpie maar dan op pagina 2 van die thread,
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door huusje Bekijk bericht
    Ik krijg dit inlogscherm van RTL niet, Kanus. En ik wil de linkjes van de bio laten staan. Die zijn zo te zien door Dutchcapper geplaatst.
    Ik krijg hem nu ook niet. Zoals ik al zei had ik dat laats ook dat hij plots weer weg ging. ( vandaar dat ik nu ook een screen had gemaakt als bewijs)
    Ik dacht toen dat een mod dat ondertussen al had aangepast.
    Ben dus bang dat hij dus straks weer opduikt.

    En die linkjes heb je zo te lezen zelf verplaatst naar het eerste bericht.
    Die komen uit de post van Ladieslover en die heeft daar een handje van om tig en tig linkjes bij zo'n Bio te zetten.
    Dat is in feite helemaal niet nodig....gewoon een goede Bio van een paar zinnen en eventueel met 1 linkje erbij is al voldoende.
    Wat heb je in godsnaam met een video van "een bevrijdingsconcert op 5 mei" te maken in een Bio hier op Mokkels...Pffff

    Je zou b.v. die van Wiki en Imdb kunnen laten staan.
    Of in elk geval dat linkje van RTL weghalen. Ik weet niet of het daarvan komt hoor want kan ook in iets anders nog zitten zoals b.v. een plaatje.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
33 views
Laatste bericht
2k reacties
1.496k views
Laatste bericht
0 reacties
42 views
Laatste bericht
220 reacties
68k views
Laatste bericht
3 reacties
74 views
Laatste bericht
5 reacties
5k views
Laatste bericht
21 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
521 views
Laatste bericht
Werken...
X