Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Vraag aan Moderator

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Oorspronkelijk gepost door stoerebink Bekijk bericht
    Heeft iemand ervaring met de Host "moreimage.pw" die Susaward sinds kort gebruikt? Ik bedoel is die stabiel?
    Stoerebink, zie de reactie die ik hieover in een ander topic gegeven heb:
    http://forum.mannenzaken.nl/forum/al...-aandacht-voor

    GRTZ
    Huusje
    Reageer

    Heeft iemand ervaring met de Host "moreimage.pw" die Susaward sinds kort gebruikt? Ik bedoel is die stabiel?
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door LadiesLover Bekijk bericht
    In uw antwoord zie ik nog geen uitsluitsel of definitieve beslissing omtrent de afzonderlijke punten.
    Daar zul je nu niet meteen reactie op krijgen. Die komen vanzelf wel een keer als we er aan toe zijn.
    Je hebt je punt gemaakt en antwoord/beslissing afdwingen heeft verders dan ook geen zin.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door hannes791 Bekijk bericht
    Ik heb je PM hierover gezien. Zie ook het antwoord.
    Ik heb uw PM óók gezien. Huusje raadde mij aan om deze weg te volgen. In uw antwoord zie ik nog geen uitsluitsel of definitieve beslissing omtrent de afzonderlijke punten.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door LadiesLover Bekijk bericht
    Verplaatsen van draden van 'onbekend' of 'in opkomst' naar 'bekend' (inter-)nationaal:
    Bij hoeveel mensen moet je bekend zijn om in de gewone forums terecht te komen? Zijn daar criteria voor? Er zijn zeker drie namen waarvan ik denk dat ze niet in de 'onbekende mokkels'-draad thuishoren:
    1. Antje Utgaard, degene die ik als laatste gepost heb, ik heb er een biografie bij gezet waarin o.a. vermeld wordt dat ze meer dan 750.000 volgers heeft en ze heeft ook een profiel op IMDB.
    2. Baletdanseres (primabalerina bij 'Het Nationale Ballet' voor meer dan 20 jaar) en jurylid Igone de Jongh (al twee seizoenen bij 'Dance Dance Dance' RTL4, primetime; onlangs nog in het nieuws bij RTL Boulevard omdat ze een beginnende relatie zou hebben met Thijs Römer).
    3. Monica Geuze: niet alleen de ex van little kleine maar één van de grotere namen op YouTube met meer dan 300 video's sinds 2011 en meer dan 250.000 volgers ook al wel gevraagd om te verschijnen in tv-programma's. Ze heeft ook een biografie op wikipedia.

    Met vriendelijke groet, LadiesLover

    Ik heb je PM hierover gezien. Zie ook het antwoord.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
44 views
Laatste bericht
2k reacties
1.496k views
Laatste bericht
0 reacties
45 views
Laatste bericht
220 reacties
68k views
Laatste bericht
3 reacties
74 views
Laatste bericht
5 reacties
5k views
Laatste bericht
21 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
521 views
Laatste bericht
Werken...
X