Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

voorselectie Mokkelbabe 2017 ''Europa''

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Oorspronkelijk gepost door Epiceply Bekijk bericht
    De poll is gesloten en er is een uitslag bekend. Omdat een kleine meerderheid de selecties slecht vind heb ik hem opnieuw opgesteld en aangepakt. Van (bijna) alle Europese landen heb ik 1 vrouw gekozen en die laat ik deelnemen aan de vernieuwde voorselectie. De oude voorselectie duurt nog een week, maar die laat ik ook actief voor het geval ik negatieven reacties krijg op de nieuwe versie. Ook een leuke toevoeging is dat onze eigen Chantal Janzen Nederland vertegenwoordigd in de Europese Mokkelbabe verkiezing.

    Het stemmen kan vanaf nu en duurt een week.

    https://www.playbuzz.com/thomaso15/v...ic_source=copy
    Veel en veel beter!!
    Reageer

    #2
    De poll is gesloten en er is een uitslag bekend. Omdat een kleine meerderheid de selecties slecht vind heb ik hem opnieuw opgesteld en aangepakt. Van (bijna) alle Europese landen heb ik 1 vrouw gekozen en die laat ik deelnemen aan de vernieuwde voorselectie. De oude voorselectie duurt nog een week, maar die laat ik ook actief voor het geval ik negatieven reacties krijg op de nieuwe versie. Ook een leuke toevoeging is dat onze eigen Chantal Janzen Nederland vertegenwoordigd in de Europese Mokkelbabe verkiezing.

    Het stemmen kan vanaf nu en duurt een week.

    https://www.playbuzz.com/thomaso15/v...ic_source=copy
    Reageer

    #3
    Zoals jullie weten stuurde hannes791in dit topic een berichtje. Daaruit kon ik op maken dat hij de selectie van de mokkels voor Mokkelbabe ''Europa'' niet zo denderend vind. Ik denk dat hij meer echt bekende vrouwen wil ipv alleen maar tv persoonlijkheden.

    Nu is mijn vraag aan jullie of de selectie daadwerkelijk tegenvalt. Ik zal een poll aanmaken en als er binnen 2 a 3 dagen een negatief resultaat uitkomt ga ik de voorronde in zijn geheel aanpassen.

    Stel dat ik hem moet aanpassen wil ik het anders doen. Dan ga ik van elk Europees land de mest sexy bekende vrouw kiezen en die stop ik dan in de voorronde. Er kan dan op dezelfde huidige manier gestemd worden uiteraard.

    Met het bericht van hannes791 in mijn achterhoofd vind ik toch wel dat hij een beetje gelijk heeft. De selectie is niet het sterkste wat er te vinden valt. Ben je het mee eens of oneens stem dan in de poll.
    Reageer

    #4
    Oorspronkelijk gepost door Epiceply Bekijk bericht
    Klopt! Dat komt omdat ik bij de landen Frankrijk, Duitsland en Verenigd koninkrijk niet zo heel bekend bekend ben met de vrouwen. Ik heb mijn lijst bij deze landen dan ook gebaseerd op de Laarzenblog website. Hier vind je van deze landen best wat vrouwen en dat zij over het algemeen tv persoonlijkheden.

    Maar wees niet getreurd! De bekende actrices en modellen bijvoorbeeld, zullen hoogstwaarschijnlijk toegevoegd worden in Mokkelbabe ''Internationaal'' verkiezing die ik ga houden na de Mokkelbabe ''Europa'' editie. Ik wilde bij de Europa lijstjes ook wel vrouwen gebruiken die in het land bekend zijn maar daarbuiten niet zo. En dat geeft mij dan weer de gelegenheid om de echt bekende vrouwen uit deze landen voor de internationale verkiezing te gebruiken.
    Op ons forum zijn alle bekende belgische, franse en engelse dames wel te vinden
    Reageer

    #5
    Oorspronkelijk gepost door hannes791 Bekijk bericht
    Idd my bad. Gelukt. Viel me op dat genoeg mokkels voorbijkwamen zonder topic bij ons (of 1 met weinig posts).

    Klopt het dat het vrijwel allemaal presentatrices waren. Actrices ben ik niet veel tegengekomen, of zit ik mis?
    Klopt! Dat komt omdat ik bij de landen Frankrijk, Duitsland en Verenigd koninkrijk niet zo heel bekend bekend ben met de vrouwen. Ik heb mijn lijst bij deze landen dan ook gebaseerd op de Laarzenblog website. Hier vind je van deze landen best wat vrouwen en dat zij over het algemeen tv persoonlijkheden.

    Maar wees niet getreurd! De bekende actrices en modellen bijvoorbeeld, zullen hoogstwaarschijnlijk toegevoegd worden in Mokkelbabe ''Internationaal'' verkiezing die ik ga houden na de Mokkelbabe ''Europa'' editie. Ik wilde bij de Europa lijstjes ook wel vrouwen gebruiken die in het land bekend zijn maar daarbuiten niet zo. En dat geeft mij dan weer de gelegenheid om de echt bekende vrouwen uit deze landen voor de internationale verkiezing te gebruiken.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
2k views
Laatste bericht
1 antwoord
5k views
Laatste bericht
24 reacties
9k views
Laatste bericht
6 reacties
13k views
Laatste bericht
2 reacties
4k views
Laatste bericht
2 reacties
2k views
Laatste bericht
2 reacties
2k views
Laatste bericht
2 reacties
2k views
Laatste bericht
Werken...
X