Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Uploaden van Pics (en Movies)

Opvouwen
Dit is een sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #11
    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Die 2 host zullen wel van dezelfde eigenaar zijn...alle 2 zouden ze plots weg gaan en alle 2 zullen nu dus toch ( denk ik) weer blijven.
    Zou wel een hoop lege pagina's schelen op het Forum!
    Reageer

    #12
    Oorspronkelijk gepost door Enigma Bekijk bericht
    We zitten er aan te denken om een lijst met toegestane host te gaan hanteren. Een zogenaamde 'Whitelist'
    Prima idee zo'n whitelist.


    Btw. Ik vroeg me af waarom al die plaatjes hier nog werken....ivm het stoppen van die hosts.
    Maar als ik nu naar Imgbox ga, dan kan je daar gewoon weer Uploaden...dat was voorheen uitgeschakeld.
    En ook ImageBam lijkt weer aanstalten te maken.

    Die 2 host zullen wel van dezelfde eigenaar zijn...alle 2 zouden ze plots weg gaan en alle 2 zullen nu dus toch ( denk ik) weer blijven.
    Reageer

    #13
    We zitten er aan te denken om een lijst met toegestane host te gaan hanteren. Een zogenaamde 'Whitelist'

    Het bepalen van het wel of niet zijn van een moneymakinghost blijft in sommige gevallen een lastige inschatting.
    Als we zelf bepalen welke host wel gebruikt mag worden i.p.v. niet, dan tackelen meteen het moneymakinghost probleem.

    We willen ook graag dat jullie hier over meebeslissen. Uiteindelijk zijn het de leden die het meeste de hosts gebruiken. Wij mods kunnen het dan sturen.

    Wat is jullie mening hierover?

    Waarschijnlijk komt hierover binnenkort een aparte topic, waarin dan ook de toegestane hosts in komen te staan.
    Aangepast door Enigma; 24 juni 2017, 23:23.
    Reageer

    #14
    Oorspronkelijk gepost door huusje Bekijk bericht
    Ik kan ook via de site pixhost.org nergens zien dat daar geld verdiend kan worden.
    Maakt mij verder allemaal niet hoor....als piXhost hier mag is dat Oke.

    Maar dat je dat nergens kan zien is op hun site is ook vaak dat ze e.e.a. " verbloemen"

    In plaats van boven of onder op hun homepage bij de linkjes zoals:
    voorwaarden - instellingen - privacy - policy en disclamer enz.
    zetten ze nu natuurlijk geen linkje "earn money" neer.

    Nee, dat doen ze dan netjes als een soort reclame banner....je weet wel, is niet van ons. haha

    Het is maar wat je er in wil zien.
    Aangepast door Kanus; 12 juni 2017, 23:49.
    Reageer

    #15
    Kanus, zoals zojuist ook via de PM gemaild. Die banner maakt reclame voor
    https://cosyupload.com/, een money-making site. Misschien wel van dezelfde firma als pixhost.org. In ieder geval lijkt het erop dat pixhost reclame maakt voor deze money-making site en dat is natuurlijk geen probleem. Ik kan ook via de site pixhost.org nergens zien dat daar geld verdiend kan worden. En jouw hypothese kan ik natuurlijk niet ontkrachten, maar zo kun je alle hosts wel verdacht maken. Wat mij betreft is pixhost.org dus gewoon OK.

    GRTZ
    Huusje

    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Ik doe het dan maar even buiten de PM ( had huusje al een PM gedaan) zodat iemand ander er ook inzicht in krijgt en kan meedenken.

    Maar onder die foto's die je daar krijgt staat wel een grote banner met: Make money.


    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken


    Of deze host dus zelf een geld host is weet ik dan ook niet.
    Vaak verbloemen ze het ook omdat men weet dat ze op bepaalde fora's niet welkom zijn ( zoals Mokkels)
    Ik weet dus niet wat er gebeurd als je op die banner gaat klikken om daar dus geld te gaan verdienen met je files.
    Misschien krijg je dus wel dezelfde url....piXhost.
    Vervolgens denken wij allemaal dat die host ( met normale linkjes en uploads) geen geld site is.
    Maar iemand die er wel ( via de andere weg) geld aan verdiend kan hier dan mooi zijn gang gaan....want de goedkeuring een feit.

    Vraag is dan ook wat ik me afvraag:
    Waarom zou een host waar je files kan uploaden op elke pagina reclame maken voor een ander host waar je files kan uploaden
    Is het zelfde als dat de warme bakker in je dorp in de etalage een bord neerzet dat je je brood ook bij de supermarkt kan kopen en je geld verdiend omdat het bij de supermarkt goedkoper en lekkerder is.
    m.a.w. misschien is het dus wel hun EIGEN banner linkje op die al page's.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
540 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
702 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
994 views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X