Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Firefox 3

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Oorspronkelijk gepost door peaches
    Nouja, Microsoft heeft in den beginne een IBM uit elkaar geschroeft en via reverse engineering e.e.a. gekopieerd, dus in zekere zin zit er altijd IBM dna in je PC'tje van tegenwoordig....
    Daarbij zal het jouw dan ook wel bekend zijn dat Microsoft in het begin van het Internet voor de massa een inschattingsfout heeft gemaakt ("Internet zal wel niet zo populair worden") en sinds dien een inhaalslag aan het maken is qua browser technologie...
    Waarbij afpersing en andere duistere praktijken niet geschuwd werden by-the-way...

    Maar zijn we er slechter op geworden.. anders hadden we nu nog met Netscape gewerkt.. (waarop FF gebaseerd is )

    Maar einde discussie, er zijn andere fora genoeg waar dit besproken en beklaagd word. Dit gaat over dames.. maar ik kan er nooit zo goed tegen dat MS altijd afgezeikt word....

    Ik bedoel.. wees dan een vent, verwijder Windows en installeer MacOS of Unix.. Verwijder Office en gebruik OpenOffice... Vergeet MediaPlayer en gebruik VLC of RealPlayer... Vergeet MsSQL en neem MySQL.. etc...

    Verder nogmaals No-Hard-Feelings... FF3 zal best sneller zijn dan FF2... maar zelfs FF3 houd zich niet compleet aan de standaarden (W3C).... EN NU DAMES KIJKEN....
    Reageer

    #2
    Oorspronkelijk gepost door peaches Bekijk bericht
    Gratis, betrouwbaarder, sneller, simpeler, gebruiksvriendelijk, makkelijk personaliseren aan eigen voorkeuren (Add-on), regelmatig snelle kleine updates (enorme tijdswinst!!!).....

    En zelfs in het nieuwste Microsoft vagevuur (Vista) werkt het prima!!

    Most Intelligent Customers Realize Our Software Only Fools Toddlers
    Als MSDN-lid (Microsoft Software Developer Network) moet ik wel even ingrijpen nu. Tuurlijk is er altijd wat aan te merken op software van Microsoft en kan alles altijd beter. Maar als MicroSoft er niet was geweest dan hadden we allemaal met IBM software/apparatuur en Unix (Linux) gewerkt en dat is ook geen feest kan ik je vertellen uit ervaring!

    Voordat het verhaal van de Macintosh weer voorbij komt.. In een mac KAN en MAG je niet allerlei hardware installeren, dat wil zeggen de Mac accepteert 't niet.

    Windows moet alles maar accepteren en moet overal mee werken, gek he dat het dan minder stabiel zou zijn (volgens de meeste mensen). Ik werk zelf met XP en heb NOOIT problemen met vastlopen, blauwe schermen of wat dan ook. Het heeft er ook maar mee te maken hoe je met Windows omgaat! Telkens installeren en verwijderen van software vergt erg veel voor een OS. Dat is dan ook meestal de vertragende factor..... DE GEBRUIKER.. maar genoeg hierover...

    En ja.. ik heb ook FireFox 3 op de laptop van t werk geinstalleerd om websites te testen, net als IE8.0 trouwens. Ik maak professionele websites en die moeten op allerlei browsers en varianten werken.

    Verder is uiteraard iedereen vrij om te gebruiken wat iedereen wil.
    Reageer

    #3
    Gratis, betrouwbaarder, sneller, simpeler, gebruiksvriendelijk, makkelijk personaliseren aan eigen voorkeuren (Add-on), regelmatig snelle kleine updates (enorme tijdswinst!!!).....

    En zelfs in het nieuwste Microsoft vagevuur (Vista) werkt het prima!!

    Most Intelligent Customers Realize Our Software Only Fools Toddlers
    Reageer

    #4
    Oorspronkelijk gepost door MANIAC
    en kwa snelheid is hetzelfde/sneller als de vorige versies
    Merk eigenlijk ook weinig verschil...maar FF3 ziet er wel weer iets gelikter uit.
    Ook b.v. hier op Mokkels in bericht-venster krijg je nu automatisch tekstcontrole en lange linknamen
    b.v. van imagevenue worden niet in één lijn weergegeven met horizontale scrolbalk maar kun je nu in het geheel bekijken.

    Wel zie ik hier op Mokkels dat waneer je een pagina "nieuw" gaat openen dat de threadnamen eerst in het midden staan
    en dan naar links schieten....maar dat zal wel aan Stylish liggen. ...is ook maar een fractie van een sec. en valt eigenlijk ook niet op.

    Dus Tjaka....installen die handel.
    Reageer

    #5
    Oke
    Nu blijf ik toch even informeren ...

    Heren , is FF3 net zosnel als de vorige firefox of is het trager geworden.
    Ik vind namelijk dat Exploider ( De nieuwste versie ) erg traag is !!

    Ik hoor van julie!
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
540 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
702 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
994 views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X