Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Video's van Iemand nog verzoekjes?

Opvouwen
Dit is een sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #41
    Anna Drijver

    Heeft iemand in HD dat hele stukje van Anna Drijver in het bad bij DWDD voor mij? Eventueel ruwe transportstream is ook prima. pm me gerust

    Groeten, Roger
    Reageer

    #42
    Is er iemand die gisteren ******* en slikken in hoge kwaliteit heeft opgenomen? Zou heel graag het stukje 'truth or dare' willen hebben waar een gast aan de grote teen van Gwen moet ******. Iemand?
    Alvast mijn hartelijke dank!

    GRTZ
    Huusje
    Reageer

    #43
    Oorspronkelijk gepost door huusje Bekijk bericht
    Klopt het dat dit de enige aflevering was waar ze naakt te zien was?
    Volgens mij wel ja...
    Reageer

    #44
    Heeft iemand de HD beelden van Inge de Bruijn? (graag ook met de voeten close-up als ze onder de douche staat) Klopt het dat dit de enige aflevering was waar ze naakt te zien was?

    THX & GRTZ
    Huusje
    Reageer

    #45
    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Na aanleiding van een PM van Huusje zat ik daar ook al even op te zoeken,
    maar ik zie dat die uitzending "Premium" is en je er 4 euri voor moet gaan betalen. Pffff wat een dieven zijn het toch.

    Btw Moviemaker kan, maar er zijn betere edit programma's die je een beter resultaat geven....ipv je filmpie in een .wmv formaat te moeten opslaan.
    De uitzending van gisteravond is aflevering 5. Op 20 mei komt aflevering 3. Beetje raar zit die programmering in elkaar. In ieder geval heb ik aflevering 5 nu gedowload via RTL XL gemist. Met behulp van het gratis programma Avidemux de goeie scène eruit geknipt.
    http://www94.zippyshare.com/v/PyfG3m42/file.html
    Ik weet dus niet of de uitzending nog hogere resolutie heeft dan deze via gemist.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
7 reacties
9k views
Laatste bericht
4 reacties
4k views
Laatste bericht
4 reacties
5k views
Laatste bericht
415 reacties
721k views
Laatste bericht
1 antwoord
2.958k views
Laatste bericht
8 reacties
11k views
Laatste bericht
5 reacties
7k views
Laatste bericht
51 reacties
100k views
Laatste bericht
Werken...
X