Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Patricia Paay

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Misschien is het een idee om een aparte PB-uitgave te gaan maken speciaal voor de dames vanaf laten we zeggen 50+? Dan weet je wat je koopt en kunnen mensen er dus ook niet over zeiken.
    Reageer

    Iedereen die loopt te zeiken (nu bedoel ik even Connie en Patty maar dat geldt ook voor andere) over ze kan niet in de PB omdat ze te oud. Kijk naar zichzelf. Afgelopen week zeiden 2 "knulletjes" op tv " ik vindt het maar niets"
    Ik zeg altijd niemand verplicht jou de PB te kopen zeik dus niet!! en laat iedereen doen wat ze willen doen.
    Zo dat moest ik kwijt dat gezeik altijd
    Reageer

    Dat is jammer dat ze nu ook weten van Telegraaf.nl

    Hé wou ik net gaan uploaden van Patricia Paay .
    Is het al erop gezet....
    Ik ben niet de enige die de trucje weet van Telegraaf.nl .
    Ach, ik zou wel opletten dat ik (hoop ik) eerder bent met de nieuwste foto's (ik doe het graag hoor)
    Maar, ik wis niet dat er al weer een mooie foto was van haar (die heb ik nu op me pc)
    P.S> Voor diegene ook lid wil worden van PP fanhyve > klik> http://patriciapaayfanclub.hyves.nl/ <hierop. Kan je ook dingen plaatsen (ik was nu eerder met de foto dat scheelt dubbele posting).
    Veel succes met de mooie dame van NL.
    Dus, ik hou oogje op zeil dan .
    Aangepast door citadis; 16 november 2009, 00:08.
    Reageer

    Patricia Paay: 'Ik laat álles zien!'

    Onder andere Connie Breukhoven en Patty Brard uitten hun ongenoegen over het feit dat Patricia heeft besloten om uit de kleren te gaan. "Het schijnt voor andere mensen ontzettend belangrijk te zijn om hierover te vallen", vertelt de diva in Life4You. "Ik ben er ook verbaasd over want ik dacht dat het een inspiratie zou zijn voor veel vrouwen."
    Patricia heeft voor haar shoot alles uit de kast getrokken. "Ik laat álles zien! Het resultaat is chique en met klasse, maar àlles is te zien."
    Van critici ligt de diva dan ook niet wakker: "Ik denk: 'waar maak je je druk om?' Wacht gewoon even af en bekijk het resultaat, dan kan je pas oordelen."
    Ook internationaal begint Patricia bekendheid te genieten, website dlisted.com doopte de diva zondag officieel om tot 'Hot **** of the day'.

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
2k reacties
6.415k views
Laatste bericht
3k reacties
8.545k views
Laatste bericht
4k reacties
13.301k views
Laatste bericht
234 reacties
473k views
Laatste bericht
5k reacties
11.396k views
Laatste bericht
5k reacties
13.976k views
Laatste bericht
333 reacties
376k views
Laatste bericht
747 reacties
647k views
Laatste bericht
Werken...
X