Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Wie zouden jullie op GLMRR willen zien?

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #6
    Ben het met je eens! Ze zouden zich aan hun eigen data moeten houden! Zimra de dag voor de "echte" bekende Nederlander aankondigen vind ik ook een rare gang van zaken. Ik vind het zeker goed dat ze meer bekende targets op hun site zetten, maar ze zouden inderdaad er beter een paar dagen tussen kunnen laten zitten. En dat ze vandaag nog niks op hun site hebben laten weten is wel een beetje amateuristisch!

    Maar hopelijk leren ze ervan!
    Reageer

    #7
    Oorspronkelijk gepost door pombeer2 Bekijk bericht
    Vandaag is Zimra Geurts aan GLMRR toegevoegd en zal bij voldoende donaties een naaktshoot doen. Morgen wordt echter de andere BN'er bekendgemaakt
    Wat daar op die GLMRR site staat is voor mij iig geen touw meer aan vast te knopen.

    Ze zouden vandaag melden wie dan die DJ is, maar tot nu toe nog stilzwijgen daaro.
    En dan dat eerste nieuwsberichtje "17 juli: bekendmaking eerste sexy BN-er op GLMRR!"
    En nu staat Zimra groots bovenaan met vermelding van: "GLMRR.com presenteert eerste BN'er: Zimra Geurts!"

    Is die Zimra soms ook DJ dan ?? ..want daar lees je dan verder niks over bij die info over Zimra.
    Dus dat ze haar ermee bedoelen en dat GLMRR zich niks van hun eigen nieuwsdatums ( 17 juli) wat aantrekt??
    Lekker duidelijk daar allemaal...not!!!

    Als het toch nog iemand anders is dan Zimra, dan word die BN'er toch mooi even te kakken gezet door GLMRR
    Aangepast door Kanus; 17 juli 2015, 15:10.
    Reageer

    #8
    Vandaag is Zimra Geurts aan GLMRR toegevoegd en zal bij voldoende donaties een naaktshoot doen. Morgen wordt echter de andere BN'er bekendgemaakt (waarschijnlijk Fajah Lourens).

    http://www.glmrr.com/en/case/zimra
    http://www.glmrr.com/nl/news/glmrrco...t-zimra-geurts
    Aangepast door pombeer2; 16 juli 2015, 12:09.
    Reageer

    #9
    Denk dat het Miss Nine is, die heeft al eerder topless geposeerd, in JFK Magazine.
    Reageer

    #10
    Oorspronkelijk gepost door pombeer2 Bekijk bericht
    voor hints over wie de bekende Nederlander zal zijn!

    Fajah Lourens ????????????????????

    Waarom ik dat denk:
    Ze is DJ en ze heeft de laatste tijd zo haar lichaam getraind dat ze er
    "op DIT moment" helemaal klaar voor is om al die moeite, inspanningen, tijd en energie
    wat dat gekost heeft vast te leggen in een shoot waarbij heel haar lichaam compleet te zien is.
    Voor haar zelf dan ook leuk om te hebben voor later ( waar ze het dan ook voor doet ) en poen is dan mooi meegenomen

    Maar goed we zullen zien....zijn nog meer DJ hé, al ken ik ze allemaal niet om als BNN bestempeld te worden.
    Aangepast door Kanus; 7 juli 2015, 18:30.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
243 reacties
1.608k views
Laatste bericht
1 antwoord
414 views
Laatste bericht
33 reacties
10k views
Laatste bericht
3 reacties
432 views
Laatste bericht
5 reacties
513 views
Laatste bericht
1 antwoord
1k views
Laatste bericht
0 reacties
548 views
Laatste bericht
19 reacties
5k views
Laatste bericht
Werken...
X