Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Video's van Nicolette Kluijver

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #41
    Bij mij deed 'ie het wel... Heb je het al op een rustiger tijdstip geprobeerd?
    Dat was bij mij de oplossing, heb dit probleem ook wel eens meegemaakt met rapidshare.

    Oorspronkelijk gepost door tjaka Bekijk bericht
    Hij blijft bij m ij steeds hangen op de 30 mb kan je hem mischien uploaden via een ander upload site zoals deze
    http://depositfiles.com/en/
    Reageer

    #42
    Oorspronkelijk gepost door Lament Bekijk bericht
    Hij blijft bij m ij steeds hangen op de 30 mb kan je hem mischien uploaden via een ander upload site zoals deze
    http://depositfiles.com/en/
    Reageer

    #43
    Oorspronkelijk gepost door mili Bekijk bericht
    dan zou ik toch maar even naar jouw router/browser kijken. ik kan het bestand nog 20x downloaden via de gratis link met 15mbit/s dus binnen 40 sec heb ik de volledig 62mb binnen.
    het is voor de rest nutteloos om deze discussie hier voort te zetten.als jij er nog woorden aan wilt vuil maken be my guest. maar ik zal niet meer reageren.
    Ik weet niet waar jij over praat maar ik heb tientallen filmpjes zo binnen gehaald dus aan mijn router zal het niet liggen..

    Dus als iemand deze filmpje op een ander upload site wilt uploaden heel graag ...
    Reageer

    #44
    Oorspronkelijk gepost door tjaka Bekijk bericht
    En bij mijn blijft hij nu hangen op 32,7 mb
    dan zou ik toch maar even naar jouw router/browser kijken. ik kan het bestand nog 20x downloaden via de gratis link met 15mbit/s dus binnen 40 sec heb ik de volledig 62mb binnen.
    het is voor de rest nutteloos om deze discussie hier voort te zetten.als jij er nog woorden aan wilt vuil maken be my guest. maar ik zal niet meer reageren.
    Reageer

    #45
    Oorspronkelijk gepost door mili Bekijk bericht
    ik heb het filmpje 5 minuten geleden nog binnen gehaald via de gratis link
    En bij mijn blijft hij nu hangen op 32,7 mb
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
36 reacties
39k views
Laatste bericht
226 reacties
554k views
Laatste bericht
417 reacties
722k views
Laatste bericht
7 reacties
10k views
Laatste bericht
4 reacties
4k views
Laatste bericht
4 reacties
5k views
Laatste bericht
1 antwoord
2.959k views
Laatste bericht
8 reacties
11k views
Laatste bericht
Werken...
X