Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Moderator, uw aandacht voor ...

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Oorspronkelijk gepost door betroy Bekijk bericht
    I haven't yet found time to play through it but I think there must be a way around this or the next option is to temporarily enable ads to this site alone during the visit.
    Thx for the info Betroy! But what's the point of using an ad-blocker, if you have to put it on and off all the time?
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door stoerebink Bekijk bericht
    Helaas heeft de Host "uploaded.net of ul.to", betreft zelfde site, het free-downloaden geblokkeerd, voor mensen die de ad-blocker aan hebben staan.

    Is het mogelijk, om alleen deze site te deblokkeren, of is dit niet verstandig?
    I haven't yet found time to play through it but I think there must be a way around this or the next option is to temporarily enable ads to this site alone during the visit.

    Oorspronkelijk gepost door pombeer2 Bekijk bericht
    Gek genoeg heb ik ook Adblock Plus in mijn browser geïnstalleerd en heb ik hier wel last van. Weet niet hoe het bij de anderen zit?
    Ad Block Plus has been going down hill, I would suggest you to use uBlock Origin, its light in resource usage as well - I have it both on FF & Chrome, works like charm - it disables more ads than adblock plus.
    Reageer

    Helaas heeft de Host "uploaded.net of ul.to", betreft zelfde site, het free-downloaden geblokkeerd, voor mensen die de ad-blocker aan hebben staan.

    Is het mogelijk, om alleen deze site te deblokkeren, of is dit niet verstandig?
    Reageer

    Gek genoeg heb ik ook Adblock Plus in mijn browser geïnstalleerd en heb ik hier wel last van. Weet niet hoe het bij de anderen zit?
    Reageer

    Ik heb hier nergens last van op Imgbox.
    Heb die foto's van Nikkie geprobeerd omdat daar juist ook mee wat mis kon zijn natuurlijk.
    Wat ik wel eens heb is dat het lijkt of er een page open wil gaan ( dat zal jij dan echt krijgen) maar hier verdwijnt die ook meteen weer in een FLITS.
    Ik gebruik Adblock dus die zal dat dan wel meteen opruimen.
    Zo'n "page flits" wat ik merk is dan ook maar 1x, daarna gaat het weer een hele tijd goed.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
45 views
Laatste bericht
2k reacties
1.496k views
Laatste bericht
0 reacties
46 views
Laatste bericht
220 reacties
68k views
Laatste bericht
3 reacties
74 views
Laatste bericht
5 reacties
5k views
Laatste bericht
21 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
521 views
Laatste bericht
Werken...
X