Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Nicolette Kluijver

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Ik vraag me trouwens af of Adam en Eva Vips wel echt is. Tenminste de kandidaten (onbekende nl) die zich aangemeld hebben. Bij de eerste en tweede editie was al duidelijk dat er veel ingehuurd via de erotische circuit, zoals Natalie Visser en nog eentje die in de seksindustrie zat. Ik kwam ooit bij een opname een man met lang haar tegen die in het eerste seizoen meedeed. Hij zei dat ie ingehuurd via hebbes.nl casting en voor betaald kreeg. Op tv hadden ze gezegd dat hij zichzelf had aangemeld. Maar hoe kan je dan ingehuurd worden bij die opname waar ik was?

    Maar nou kwam ik dit tegen. Armo was right is nu rapper en heeft een nieuwe videoclip. Zie ik opeens deze meid in de link hieronder die ook mee heeft gedaan met Adam zoekt eva. En zij zei toen dat ze ook zichzelf had aangemeld.

    Link: https://www.youtube.com/watch?v=UhT6irS5tV0


    Ik weet van opnames dat het hele publiek zowat ingehuurd is en ervoor betaald krijgt (20 euro). Dus ik vraag me af al die mensen wel zichzelf aangemeld hebben bij Adam zoekt Eva. En dus ook zometeen bij Adam zoekt Eva Vips. Als zij al geboekt worden, laat staan de BN'ers. Zonder geld uitgeven was Adam zoekt Eva denk ik niet op tv geweest. Kijk dit is wel mijn mening met gedeeltelijk echte feiten. Maar hopelijk kunnen jullie begrijpen dat ik er zo over denk nu ik deze meid tegen ben gekomen op Youtube. Het gaat allemaal via hebbes.nl
    Reageer

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Reageer

    Nicolette Kluijver

    Dit moet goedkomen!

    HQ 2981 x 1987 3.7 MB

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door hot24 Bekijk bericht
    Ik heb gehoord in de media dat Nicolette een voorstadium van longkanker heeft. Kans op genezing is groot, maar wel risicovol. Dus uit respect ga ik geen foto's meer voorlopig publiceren met haar van halfnaakt shoots enz. Alleen foto's van bv rtl boulevard.

    ps. Adam zoekt Eva Vips met bekende mensen zal waarschijnlijk iemand anders presenteren. Want ze heeft haar werk bij rtl meteen stil gelegd.
    Tja ze stopt ook vanaf vandaag met alles dus er zullen ook geen nieuwe beelden komen... ik ben het met je eens voorlopig geen sexy shoots meer uploaden etc
    Reageer

    Ik heb gehoord in de media dat Nicolette een voorstadium van longkanker heeft. Kans op genezing is groot, maar wel risicovol. Dus uit respect ga ik geen foto's meer voorlopig publiceren met haar van halfnaakt shoots enz. Alleen foto's van bv rtl boulevard.

    ps. Adam zoekt Eva Vips met bekende mensen zal waarschijnlijk iemand anders presenteren. Want ze heeft haar werk bij rtl meteen stil gelegd.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
161 reacties
118k views
Laatste bericht
305 reacties
675k views
Laatste bericht
406 reacties
1.368k views
Laatste bericht
248 reacties
532k views
Laatste bericht
360 reacties
1.199k views
Laatste bericht
3k reacties
8.558k views
Laatste bericht
605 reacties
867k views
Laatste bericht
252 reacties
226k views
Laatste bericht
Werken...
X