What's next

Aanbieding

Nicki Minaj kwastjes
15 DECEMBER 2017

Nicki Minaj bedekt tepels met kwastjes

Rapper laat haar burlesque kant zien…

Reageren

Tara Hetharia

Discussietools
6 november 2017, 19:51
groteben
Forum regular
Bedankjes:94
107 bedankjes in 84 posts
Jammer dat er niet meer aandacht aan haar wordt besteed. Het is gewoon een heerlijk mokkel.
Met citaat reageren
6 maart 2017, 22:53
lobitterboy
Newcomer
Bedankjes:1.028
72 bedankjes in 39 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spangas Bekijk bericht
mooie benen
Met citaat reageren
15 oktober 2016, 15:27
spangas
Active member
Bedankjes:4.137
3.504 bedankjes in 435 posts
Met citaat reageren
De volgende 5 gebruikers hebben spangas bedankt voor deze post:
krantenjongen ( 6 maart 2017), LadiesLover (15 november 2017), lobitterboy ( 6 maart 2017), pjvr (15 oktober 2016), reebok28 (18 oktober 2016)
22 mei 2016, 13:04
dutchcapper
Old-school member
Bedankjes:11
27.006 bedankjes in 5.276 posts
.

.
krantenjongen (22 mei 2016), LadiesLover (15 november 2017), lobitterboy ( 6 maart 2017), pjvr (22 mei 2016), reebok28 (22 mei 2016), spangas (22 mei 2016)
30 april 2016, 13:11
dutchcapper
Old-school member
.

.
krantenjongen ( 4 mei 2016), LadiesLover (15 november 2017), lobitterboy ( 6 maart 2017), reebok28 ( 1 mei 2016)
Reclame
23 april 2016, 12:50
dutchcapper
Old-school member
.

,
kazjel (23 april 2016), krantenjongen ( 4 mei 2016), LadiesLover (15 november 2017), lobitterboy ( 6 maart 2017), reebok28 (26 april 2016)
3 oktober 2015, 21:35
uitermarkricardo05
Hardcore member
Bedankjes:18.487
46.590 bedankjes in 11.492 posts
Met citaat reageren
De volgende 4 gebruikers hebben uitermarkricardo05 bedankt voor deze post:
kazjel (23 april 2016), krantenjongen ( 4 oktober 2015), reebok28 ( 5 oktober 2015), spangas ( 3 oktober 2015)
3 oktober 2015, 21:34
uitermarkricardo05
Hardcore member
Bedankjes:18.487
46.590 bedankjes in 11.492 posts
Ik ben geboren op 29 september 1995, te Hilversum
Ik speel in SpangaS de rol van: Wieteke van Vrijberghe

Waar woon je?
In Hilversum, Noord-Holland

Met wie woon je daar?
Nog gezellig met mijn lieve ouders en zus

Wat wilde je vroeger worden?
Ik wilde eigenlijk vanaf jongs af aan al iets met entertainment doen. Zangeres, actrice, circusartiest of iets met dieren leek me ook altijd leuk.

Ben je verliefd?
Ja, ik ben smoorverliefd op mijn lieve vriendje!!

Heb je huisdieren?
Niet meer. We hebben altijd heel veel huisdieren gehad. Van een kat, een hond, tamme ratjes, woestijnratjes, een parkiet, konijnen tot aan wandelende takken!! Toen mijn hondje Tijgertje overleed, wilde mn ouders geen nieuwe meer. Wel hebben we nu vaak logeerhondjes, waarvan de eigenaar dan op vakantie is. Dat is heel gezellig en afwisselend!

Wat is je lievelingsmuziek?
Ik hou van heel veel verschillende muziek, vaak die ik mee kan zingen of met een mooie boodschap. Beyoncé is wel echt mijn voorbeeld

Wat is je lievelingsfilm?
The Parent Trap

Wat eet je het liefst als ontbijt?
Wentelteefjes met aardbeien! Maar dat is natuurlijk een uitzondering! Meestal eet ik twee boterhammen met smeerkaas of yoghurt met crusli en cranberry’s

Welke opleiding(en) heb je gedaan?
Ik heb mijn VWO-diploma in één keer gehaald. En heb een jaar de studie Media&Cultuur gedaan aan de Universiteit van Amsterdam, waarbij ik mijn propedeuse heb gehaald!

Wat zijn je overige toneel/theater/tv/film-ervaringen?
Ik heb twee seizoenen mogen doen als Kleine Nala in de musical The Lion King in 2005/2006. Ook heb ik in de musical Les Miserables gespeeld als Kleine Cosette in 2008/2009. In de zomer van 2014 heb ik nog een theatervoorstelling gedaan, genaamd: Misery ‘A Feel Bad Musical’ van Florus van Rooijen, waarbij ik Misery speelde.

Qua film heb ik nog twee kleine kinderspeelfilms gedaan voor de KRO: ‘Het Monsterlijk Toilet’ in 2006 en ‘Het Boze Oog’ in 2007. Verder heb ik twee bioscoopfilms gedaan uit de serie ‘Mijn Vader Is een Detective’: De Wet van Drie en The Battle, van Will Wissink. Hierin speelde ik Mara, een van de hoofdrollen. Verdere reclames voor o.a Centerparks en C&A.

Ik heb gezongen bij Kinderen voor Kinderen in 2006 (editie 25) en in het Net4Kids Kinderkoor, voor Plan Nederland. Ook heb ik de CD in mogen zingen van Les MIserables met het nummer ‘Mijn Luchtkasteel ‘. Ook heb ik een jaar gedanst bij de dansacademie van Lucia Marthas.

Verder spreek ik al vanaf mijn 10e in voor verschillende kinderseries en films! Denk aan: Katie uit Big Time Rush, Chyna uit ANT Farm, Riley uit Girl Meets World, Serena uit Pokémon, Ylvi uit Wickie de Viking en nog veel meer! Ook heb ik voor diverse dingen ingezongen zoals voor Dora&Friends, waarin ik Emma ben en voor Monster High de film, waarin ik Catty Noir ben! Super leuk om te doen allemaal!

En sinds maart 2014 zit ik bij Spangas als Wieteke, waar ik (en ik hoop jullie ook) heel blij mee ben!!

Wat is jouw grootste droom?
Mijn grootste droom is om heel veel mooie filmprojecten te doen, waarbij ik ook veel van de wereld kan zien!

De grootste overeenkomst met mijn personage in SpangaS is...
Dat Wieteke, net als ik, haar vrienden heel belangrijk vindt. Wieteke laat het niet altijd op een even goede manier merken, maar haar vrienden (en dan vooral Juliette) zijn haar alles! Dat heb ik ook, ik hou erg veel van gezelligheid en met mijn vrienden zit het altijd goed!

Ik lijk totaal niet op mijn personage in SpangaS, omdat...
Wieteke soms heel extreem is in haar mening. Ik heb zelf ook wel echt duidelijk mijn mening klaar, maar kan me ook heel goed in anderen verdiepen en waarom zij iets vinden. Voor Wieteke is wat zij vindt, haar waarheid. Ik vind het juist fijn om voor verschillende meningen open te staan!

Wie is je grootste fan en waarom denk je dat?
Mijn familie, vriendje en mijn vrienden zijn mijn grootste fans! Zij weten hoe graag ik dit wil en steunen me daar altijd bij! Ze zijn trots en snappen het als ik even wat minder vrije tijd heb om bijvoorbeeld leuke dingen met ze te doen. Dat accepteren ze en daar ben ik ze heel dankbaar voor!!

Wat doe je naast SpangaS het liefst?
Fijne gesprekken voeren met m’n vrienden, langs familie, shoppen, terrasjes pakken, uitgaan, lekkere boswandeling met m’n vriendje, en o de zon, ik houuuu van de zon! Het liefst lig ik de hele dag op het strand!

Allerleukste moment tijdens SpangaS tot nu toe?
Het zijn er zoveel! Maar een van de leukste was tijdens een scene met de onderbouw. Stephanie en Djamilla deden steeds voor de grap alsof ze tegen de kluisjes aan botsten met hun hoofd. Op het moment dat ze het net eventjes niet deden, moesten de kluisjes verschoven worden en kreeg Stephanie bijna de kluisjes vol tegen haar hoofd aan, maar nu echt! Dit was zoo grappig, omdat het gewoon pure karma was. Die schrik op die gezichten, daar kan ik nog steeds dubbel om liggen

Grootste blooper tijdens SpangaS?
Grootste blooper is dat ik met Florence tijdens een scene bij een bepaalde zin in moest komen lopen, maar omdat we in gesprek waren over iets heel erg interessants, hadden we onze cue totaal niet gehoord en daar kwamen we pas achter toen de take daardoor gestopt was en de hele crew onze kant op keek. Wij moesten kei hard lachen en de crew gelukkig ook.

Welke rol in SpangaS zou je ook wel eens willen spelen in plaats van je eigen rol?
Miss Madge

Wat wil je graag tegen alle SpangaS-fans zeggen?
Lieve fans, wat suuper dat jullie altijd kijken! Zonder jullie is er geen Spangas en daar ben ik jullie heel dankbaar voor! We doen ons uiterste best om het programma zo goed mogelijk te maken en dat kan niet zonder jullie! Dank jullie wel! Liefs, Tara
Met citaat reageren
De volgende 2 gebruikers hebben uitermarkricardo05 bedankt voor deze post:
LadiesLover (15 november 2017), lobitterboy ( 6 maart 2017)
Reageren
Forumnavigatie

Discussietools
Weergave

Volg mokkels.nl: