What's next

Aanbieding

Nicki Minaj kwastjes
15 DECEMBER 2017

Nicki Minaj bedekt tepels met kwastjes

Rapper laat haar burlesque kant zien…

Reageren

Ben ik de engie die strontziek wordt van Warnkross en Höppner?

Discussietools
25 oktober 2017, 20:08
blahblah
Active member
Bedankjes:805
675 bedankjes in 243 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kanus Bekijk bericht
Ja dan wil ik het ook even uitleggen, want ik schrijf natuurlijk geen onzin.
Wat je beschreef doe ik ook al lang, maar 't voorkomt niet dat ik toch elke dag weer met die bagger dames geconfronteerd wordt.

Dit is de eerste keer dat ik inlog sinds m'n vorige bericht.

- in Buitenlandse Mokkels zijn er twee nieuwe bijdragen, beide van Kalisto, en ze betreffen, jawel, Hoppner en Warnkross.
- in Movies Buitenland zijn er ook twee nieuwe bijdragen, waarvan 1 van Kalisto: Hoppner.

Ugh.

Laatst gewijzigd door blahblah; 27 oktober 2017 om 10:03.
Met citaat reageren
25 oktober 2017, 15:10
Kanus
Hardcore member
Bedankjes:1.054
6.494 bedankjes in 1.662 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blahblah Bekijk bericht

Geen idee wat dit zou moeten doen (heen-en-weer navigeren tussen twee webpagina's?
Ja dan wil ik het ook even uitleggen, want ik schrijf natuurlijk geen onzin.

Stel je komt op Mokkels en daar zie je nu 2 nieuwe dingen ( oranje mapje) Ned Mokkels en Buitenlandse Movies
Nu open je b.v. eerst Ned. Mokkel en je ziet 4x een nieuwe topic.
Daarvan open je er b.v. 3 stuks, want het 4de mokkel heeft jou interesse niet.
Dan klik je NU dus op de back button.
Hoppa je zit weer in het overzicht en je klikt nu op Buitenlandse Movies.
AAAAHHHHH daar zijn alleen die Warnkros en Hoppner weer te zien ( in jou geval dan he)
Dan klik je NU dus METEEN weer op de back button.

En nu klik je onderaan op het forum op: Markeer forums als gelezen.
Alles wat nu nog actief was en je dus ook niet gezien hebt, zal nu weer neutraal zijn voor de volgende keer als je op het forum komt....tenzij natuurlijk dat er ondertussen weer een nieuwe post inkomt.
(p.s. ik doe dat elke keer als ik het forum bezoek...dus ik zie die 2 dames waar jij het over heb vaak maar 1x per dag als nieuwe topic terwijl ik misschien wel 10x of vaker hier kom.)

Zoveel moeite is dat dus niet om even een page terug te gaan.
Op Inet heet dat immers surfen en kijken of er ergens iets TUSSEN STAAT waar jij wat aan hebt.
Je kan dus niet alles hebben....haha
En nog een tip...misschien ken je dat al wel.
Maar als je de Page-back button in je browser aanklikt met je rechtermuis toets
dan opent een schermpie ( in Firefox en Chrome) met al je pagina's vanaf je startpunt.
Bij mij is dat b.v. Google en die klik ik dan meteen in dat scherpie aan zodat je niet alle pagina van Mokkels meer door hoeft te klikken.

Laatst gewijzigd door Kanus; 25 oktober 2017 om 15:31.
Met citaat reageren
25 oktober 2017, 13:26
blahblah
Active member
Citaat:
Bij mij komt er een oranje mapje in beeld als er iets nieuws is.
Grapjas! ;-)

Citaat:
Maar goed, dan kan je dat toch simpel en meteen oplossen.
1. pijltje <- linksboven van je browser
2. "Back" toets op je toetsenbord
3. rechtermuis-klik en in popupschermpie klikken op pijltje <-
[/quote]

Geen idee wat dit zou moeten doen (heen-en-weer navigeren tussen twee webpagina's? 't Werkt in ieder geval al niet als deze site de eerste is waar je naartoe gaat...) maar het is elke dag weer een hoop moeite om die afgrijselijke namen Warnkros en Hoppner nooit meer te hoeven zien.

Einde discussie, wmb. Dit leidt nergens toe. Welke discussie in een pub doet dat wel? ;-)
Met citaat reageren
24 oktober 2017, 23:56
Kanus
Hardcore member
Citaat:
Dat weet en doe ik allemaal. Maar: je logt in, ziet dat de er in het "Buitenlands" dik gedrukt staat, klikt met enige verwachting op de link, en de enige nieuwe bijdragen zijn Warnkross en H�ppner. Teleurstelling!
Bij mij komt er een oranje mapje in beeld als er iets nieuws is.

Maar goed, dan kan je dat toch simpel en meteen oplossen.
1. pijltje <- linksboven van je browser
2. "Back" toets op je toetsenbord
3. rechtermuis-klik en in popupschermpie klikken op pijltje <-
Met citaat reageren
24 oktober 2017, 21:44
blahblah
Active member
Citaat:
Snap niet waarom je je daar druk om maakt.

Kijk ( en open alleen die topics) op dit forum wat je wil zien.
Als je klaar bent en er staan nog ( nieuwe ) namen dik gedrukt
dan scrol je even naar onderen en daar staat een linkje: "Markeer forums als gelezen"
Dat weet en doe ik allemaal. Maar: je logt in, ziet dat de er in het "Buitenlands" dik gedrukt staat, klikt met enige verwachting op de link, en de enige nieuwe bijdragen zijn Warnkross en Hppner. Teleurstelling! Zelfs ALS ik het mooie vrouwen zou vinden --en dat doe ik niet-- zou het al veel en veel teveel van het goede zijn.

Elke dag weer: Warnkross en Hppner, Warnkross en Hppner, Warnkross en Hppner. Ugh. Feature request: kill file. Ik kan die namen niet meer zien.
Met citaat reageren
De volgende gebruiker heeft blahblah bedankt voor deze post
limbab (26 oktober 2017)
Reclame
24 oktober 2017, 17:22
stoerebink
Premium Member
Bedankjes:103.442
2.600 bedankjes in 1.143 posts
Nu ja, misschien heb ik het ietwat verkeerd verwoord.

Waar ik meer op doelde, was het vertrek (al dan niet gedwongen), van een aantal grotere posters, zoals Oeds, Draker etc.
Met citaat reageren
24 oktober 2017, 12:48
Kanus
Hardcore member
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stoerebink Bekijk bericht

Er zijn tijden geweest (voor alle bans en white-listen),
Dat is gewoon grote onzin wat je nu aanhaalt.
Ban's bestaan al zolang het forum er is. Je bent zelf geen mod geweest, maar ik kan je dan zeggen dat ik er bijna wel dagelijks wat van het forum moest gooien in die tijd dat ik mod was.
Members zien dat allemaal niet wat achter de schermen gebeurd, wat mods dus wel zien.
En als we al die gasten hier had blijven toegelaten, dan was JIJ waarschijnlijk al niet eens meer hier geweest, zo'n giga bende met onveilige ( SPAM) site's en hosts was het hier dan geweest. ( p.s vandaar ook de whitelist)

Dat er minder gepost word als vroeger valt opzicht nog reuze mee.
Je moet weten dat zoiets ook ligt dat b.v. Playboy.nl niet meer mag.. ( mokkels werd te groot en daar had Playboy last van)
Als er een BNN'er in PB kwam, dan kon je als member hier al niet eens meer goed op het forum komen want er waren zoveel hier online dat alles vastliep.
En door de komst van digi TV hebben de kabelproviders door de jaren heen al hun decoders pot en pot dicht getimmerd.
Vroeger kon iedereen cappen, maar nu is dat voor de meesten niet eens meer mogelijk. Ze moeten dan een dag later naar uitzending gemist om e.o.a. wazige stream te cappen ( p.s. die zijn tegenwoordig iets beter van kwaliteit).....en velen weten zelfs dan nog niet hoe dat moet....of kijken eerst hier en dan zien ze dat het er al staat en nemen ze zelf de moeite niet meer.
Vroeger had je dus die caps direct van TV al gemaakt...en als het hier al stond poste je ze dan toch maar.
P.s. en dat geldt ook voor filmpies.

En btw. ook allerlei instanties die overal achteraan zitten hebben er voor gezorgd dat je bang kan worden als jij een foto of filmpie van iets online zet.
Vroeger zetten ik bijna dagelijks filmpies online, maar ben daar compleet mee gestopt. Hosts als Rapidshare en MegaUpload werden niet voor niets opgejaagd. Ja zal ook met andere dingen te maken hebben gehad, maar de filmindustrie kwam dat ook heel goed uit met al dat illegale aanbod.

En tot slot.
Diegene die dus nog WEL goed kunnen cappen (ikzelf b.v. kan dat ook omdat ik Satelliet kijk en een "eigen decoder" heb zonder al die beveiligingen en blokkades.)
die cappen natuurlijk alleen wat ze zelf mooi vinden en wat hun favo mokkeltje is e.d. En door de jaren heen is voor mij btw ook er een beetje de lol vanaf gegaan om te cappen.
En ook Kalisto zal dus zijn favo mokkeltjes gaan cappen.

Als men daar verandering en variatie in wil brengen, zit er maar 1 ding op:
ZELF weer caps maken van je eigen favo mokkels.

Laatst gewijzigd door Kanus; 24 oktober 2017 om 12:51.
Met citaat reageren
De volgende 2 gebruikers hebben Kanus bedankt voor deze post:
hannes791 (24 oktober 2017), stoerebink (24 oktober 2017)
23 oktober 2017, 23:40
Kanus
Hardcore member
Citaat:
Kalisto post zich suf en de draadjes lijken zijn/haar eigen zandbakje te zijn -- er zijn zelden bijdragen van andere gebruikers. Op zich mag dat natuurlijk, maar om el-lu-kuh dag opnieuw geconfronteerd te worden met hun namen begint een vorm van Chinese water torture te worden...

Hehe... dat moest ik even gezegd hebben.

(In dit kader: is het mogelijk om een kill file te implementeren zodat ik never nooit niet meer met die twee namen geconfronteerd wordt?)

Snap niet waarom je je daar druk om maakt.

Kijk ( en open alleen die topics) op dit forum wat je wil zien.
Als je klaar bent en er staan nog ( nieuwe ) namen dik gedrukt
dan scrol je even naar onderen en daar staat een linkje: "Markeer forums als gelezen"
Met citaat reageren
23 oktober 2017, 17:55
blahblah
Active member
Kalisto post zich suf en de draadjes lijken zijn/haar eigen zandbakje te zijn -- er zijn zelden bijdragen van andere gebruikers. Op zich mag dat natuurlijk, maar om el-lu-kuh dag opnieuw geconfronteerd te worden met hun namen begint een vorm van Chinese water torture te worden...

Hehe... dat moest ik even gezegd hebben.

(In dit kader: is het mogelijk om een kill file te implementeren zodat ik never nooit niet meer met die twee namen geconfronteerd wordt?)
Met citaat reageren
Reageren
Forumnavigatie

Discussietools
Weergave

Volg mokkels.nl: