Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Herhaaldelijk zelfde scenes in movie-threads

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #6
    En dan heb je natuurlijk nog de levensduur van de downloadlinkjes.

    Ik kan alleen maar blij zijn met meerdere postings, omdat er dan nog een kans is om vooral oudere filmpjes te verkrijgen. Goede Hosts zijn bijv. Deposit en Uploaded. Andere (en meestal ook de onbekendere) zijn maar korte tijd beschikbaar!
    Reageer

    #7
    Oorspronkelijk gepost door huusje Bekijk bericht
    Maar goed, dat is mijn mening.
    Deze discussie is al oud en Huusje, je geeft het ook precies goed weer.
    Heel heeeel soms zijn filmpies idd precies hetzelfde....dat staat dan ergens op een site en verschillende members posten dat vervolgens hier op Mokkels.
    Door de komst van b.v. HD komen er ook steeds weer nieuwe versies.

    @metoo2
    In foto topics werkt dat precies hetzelfde.
    Als daar iemand b.v. een onscherpe foto, scan of cap post, dan mag je natuurlijk vervolgens altijd precies hetzelfde posten als jij het iets groter en scherper hebt...en daarna mag je nog hetzelfde posten als je het in HQ hebt.
    En daarna mag je het zelfs nog weer in mindere kwaliteit posten als het je "eigen" scan's of caps zijn.
    Wat idd overbodig is, is dat het om precies dezelfde foto gaat...b.v. een mokkel post dat op haar instagram of facebook en vervolgens zie je die zelfde foto hier dan ook 2 of 3x achter elkaar.
    Het feit dat je zegt dat iedereen in het foto topic daar over valt en bij filmpies niet, is zoals Huusje al zei....een foto zie je meteen voor je neus.
    Daarom is het hier ook min of meer een 'ongeschreven regel' dat je bij filmpies altijd caps moet plaatsen en zoveel mogelijk 'info' zet waaruit dat filmpie bestaat....zoals .b.v. de extensie en tijdsduur en SD of HD kwaliteit e..d.
    Dan kunnen downloaders daaraan aflezen of ze hetgeen al hebben of dat het om een betere of afwijkende versie gaat.
    Aangepast door Kanus; 1 juli 2015, 13:22.
    Reageer

    #8
    Nee, dat klopt, het valt mij ook op. Alleen is het met filmpjes heel lastig om te zien welk filmpje 'minder goed' is. Soms is een bepaald filmpje korter, maar beter van kwaliteit, of andersom, dat het filmpje langer is, maar minder goed van kwaliteit. Daarom is voor mij niet goed te zien welke filmpjes beter zijn. Soms zie je ook een filmpje met andere actrices erin. Ik zelf kies dan voor een versie met alleen de actrice die ik zoek. Maar voor anderen isdit wellicht anders. Ik denk dat het goed is om het zo te laten, en dat iedereen zelf bepaalt welke versie hij downloadt. Maar goed, datis mijn mening, misschien dat andere mods er anders over denken.

    Oorspronkelijk gepost door metoo2 Bekijk bericht
    Het valt me op dat in de movie topics het heel vaak voorkomt dat exact dezelfde scene wel 4 of 5 keer gepost wordt door verschillende mensen. Vaak voorzien van precies dezelfde rij aan screenshots.

    De filmpjes zijn wel vaak in een ander formaat, of een iets betere kwaliteit, maar het blijft exact dezelfde scene.

    Voorbeeld: http://forum.mannenzaken.nl/forum/mo...ndoline-taylor
    Ik zie dezelfde scene van 5 min uit Spartacus S03E01 steeds weer terugkomen

    Als er in foto-threads plaatjes gerepost worden dan valt iedereen er overheen, maar kennelijk geldt dat voor filmpjes niet.

    Ben ik de enige die me hieraan ergert?

    gr
    MeToo
    Reageer

    Herhaaldelijk zelfde scenes in movie-threads
    Het valt me op dat in de movie topics het heel vaak voorkomt dat exact dezelfde scene wel 4 of 5 keer gepost wordt door verschillende mensen. Vaak voorzien van precies dezelfde rij aan screenshots.

    De filmpjes zijn wel vaak in een ander formaat, of een iets betere kwaliteit, maar het blijft exact dezelfde scene.

    Voorbeeld: http://forum.mannenzaken.nl/forum/mo...ndoline-taylor
    Ik zie dezelfde scene van 5 min uit Spartacus S03E01 steeds weer terugkomen

    Als er in foto-threads plaatjes gerepost worden dan valt iedereen er overheen, maar kennelijk geldt dat voor filmpjes niet.

    Ben ik de enige die me hieraan ergert?

    gr
    MeToo
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
33 views
Laatste bericht
2k reacties
1.496k views
Laatste bericht
0 reacties
42 views
Laatste bericht
220 reacties
68k views
Laatste bericht
3 reacties
74 views
Laatste bericht
5 reacties
5k views
Laatste bericht
21 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
521 views
Laatste bericht
Werken...
X