Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

slechte host: imgbox

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #6
    Oorspronkelijk gepost door KingBee Bekijk bericht
    Die flash plug heb je nodig. Heb het al een eraf gegooid, opnieuw geinstalleerd maar ook dan blijft het huilen met de pet op.

    Je zegt wel dat je eerst op play moet drukken, maar alle video schermpjes worden wel geladen op het punt dat ie start. En daar ligt de vertragende factor.
    Dat bedoelde ik dus ook ze worden allemaal opeens geladen en als dat topic bomvol staat met youtube, dan hangt hier zich vaak FF even op.
    En btw. ik kom ook op youtube van gebruikers die daar zo'n page hebben b.v. bij tutorials die ik kijk.
    Als je zo'n page opent dan begint dus het filmpie meteen al te spelen die men vaak als laatste gepost heeft...erg lastig als je dan b.v. een filmpie aanklikt en bekijkt en dan weer terug gaat na die page voor het volgende filmpie...dan begint die weer opnieuw met dat eerste filmpie enz
    Dit heeft nu niks met Mokkels.nl te maken, maar wil even aangeven dat wel degelijk youtube uit zichzelf kan beginnen.

    Die flash plugin kan idd beter....loopt hier ook regelmatig vast. b.v vaak met die player die ze op VKmag. hebben.
    Reageer

    #7
    Oorspronkelijk gepost door Avex Bekijk bericht
    Dat klopt niet, de filmpjes worden pas "gedownload" wanneer deze bufferen en dat gebeurt alleen als je daadwerkelijk op Play hebt geklikt.

    Het lijkt er op dat je browser wat moeite heeft met de flash plugin.
    Ik zou deze eens geheel verwijderen, pc rebooten en flash opnieuw installeren vanaf de Adobe website.
    Die flash plug heb je nodig. Heb het al een eraf gegooid, opnieuw geinstalleerd maar ook dan blijft het huilen met de pet op.

    Je zegt wel dat je eerst op play moet drukken, maar alle video schermpjes worden wel geladen op het punt dat ie start. En daar ligt de vertragende factor.
    Dat laden gebeurt hoe dan ook en kun je niet anders instellen. Of je moet alles gaan blocken, maar dan zie je weer niets.

    imgbox thumbnails geen probleem. Groter formaat foto's waren al een probleem, dit blijft ook nu zo. Daarbij ben je ook nog eens afhankelijk op de snelheid van de server host. Als die wat trager is (imgbox) dan hang je feitelijk al.

    imagebam is wat dat betreft nu helemaal een drama en ben ik het met Kanus eens. Liever niet gebruiken dan wel.

    imagevenue geen problemen mee. Noch ooit gehad ook.
    Aangepast door Gast141; 3 september 2013, 21:38.
    Reageer

    #8
    Ik heb hier geen problemen met imgbox. En trouwens ook niet met imagevenue.
    Reageer

    #9
    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Dus kan zomaar zijn dat er dan bij het openen van dat topic plots 30 tot 40 youtube filmpies tegelijk op mijn PC worden gedownload.
    Dat klopt niet, de filmpjes worden pas "gedownload" wanneer deze bufferen en dat gebeurt alleen als je daadwerkelijk op Play hebt geklikt.

    Het lijkt er op dat je browser wat moeite heeft met de flash plugin.
    Ik zou deze eens geheel verwijderen, pc rebooten en flash opnieuw installeren vanaf de Adobe website.

    Overigens heb ik zelf echt geen enkel probleem met imgbox, ja af en toe is het wat trager, maar hij opent alles.
    Ik vind het waarschijnlijk 1 van de fijnste imghosters die er op dit moment is. Al ben ik het wel eens, volledige grote afbeeldingen zouden verboden moeten worden. Alleen thumbnails nog toe staan.
    uitermarkricardo05 is daar een goed voorbeeld van, hij gebruikt wel imghosters, voornamelijk imgbox maar post alleen maar fullsized afbeeldingen. Dat is niet echt prettig om door heen te browsen en bovendien vertraagt het de boel ook behoorlijk.

    Verplicht thumbnails gebruiken is vrij makkelijk in te stellen, gewoon maximum grote van afbeeldingen op max 350x350 pixels (of iets meer) zetten.

    Oorspronkelijk gepost door hooters Bekijk bericht
    Begrijp er eigenlijk niks van.

    ImageVenue is in het verleden hier altijd de meest gebruikte pichost geweest, waarom is dat in eens veranderd?

    Ik gebruik m naast PimpAndHost nog steeds en deze werkt goed.
    ImageVenue heeft een tijd geleden wat vervelende popups/****-ads gehad, daarna is het gebruik hiervan toch wel enigszins ingezakt.
    Aangepast door Avex; 10 augustus 2013, 16:14.
    Reageer

    #10
    Begrijp er eigenlijk niks van.

    ImageVenue is in het verleden hier altijd de meest gebruikte pichost geweest, waarom is dat in eens veranderd?

    Ik gebruik m naast PimpAndHost nog steeds en deze werkt goed.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
33 views
Laatste bericht
2k reacties
1.496k views
Laatste bericht
0 reacties
42 views
Laatste bericht
220 reacties
68k views
Laatste bericht
3 reacties
74 views
Laatste bericht
5 reacties
5k views
Laatste bericht
21 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
521 views
Laatste bericht
Werken...
X