Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Moderator, uw aandacht voor ...

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Oorspronkelijk gepost door stoerebink Bekijk bericht
    In 1e instantie dacht ik hetzelfde als Pombeer hieronder beschrijft.

    Toch is de situatie nu iets anders dan voorheen. Elke posting wordt onder een aparte catagorie geplaatst. Vindt het nu minder van hetzelfde...

    Persoonlijke mening!
    Dan bij deze ook mijn persoonlijke mening. LadiesLover doet nu precies hetzelfde als voorheen, alleen deelt hij het nu op in lichaamsdelen. Veranderd niets aan het feit dat het bijna 100x de zelfde foto is. Begin dan ook direct maar over zijn obsessie met gelaatsuitdrukkingen en al zijn rare reacties van dien. Over beide punten wordt keer op keer over geklaagd bij het moderatorsteam (door o.a. mijzelf) en hij krijgt vaak genoeg waarschuwingen, hij luistert gewoon niet en daar blijft het dan bij. Een tijdelijke ban en een waarschuwing helpt blijkbaar niet. Hij past zijn gedrag een nauwelijks aan en gaat gewoon vrolijk door. Ik was en ben het zo zat met dit soort gedoe dat ik enige tijd geleden alweer de handdoek in de ring heb gegooid en zelf maar van het forum weg ben gegaan. Af en toe kom ik nog wel eens loeren wat hier gaande is maar ben inmiddels prima gesetteld op een ander forum.

    En altijd maar die kinderlijke "ja maar hij" verdedigingen, het is om moe van te worden.
    Aangepast door Avex; 16 november 2017, 19:01.
    Reageer

    In 1e instantie dacht ik hetzelfde als Pombeer hieronder beschrijft.

    Toch is de situatie nu iets anders dan voorheen. Elke posting wordt onder een aparte catagorie geplaatst. Vindt het nu minder van hetzelfde...

    Persoonlijke mening!
    Reageer

    Er is anders waardering genoeg voor: Zie de Headlines door Zeebonk. Jij bent blijkbaar alleen in lichaamsdelen geïnteresseerd; ik vind de nuancering en het verloop in iemands gezicht óók belangrijk en dan zie je wel degelijk en vaak ook veel verschil. Kijk ook eens naar het 'Mood'-bord dat Chantal Jansen in het begin van haar nieuwe show laat zien. Dat wordt toch ook gewoon in zijn geheel gecapt?
    Reageer

    Ladieslover valt weer in zijn oude gewoontes:
    http://forum.mannenzaken.nl/forum/mo...7-anna-drijver

    Maar liefst 80(!) vrijwel identieke screenshots.... Hij leert het nooit.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door stoerebink Bekijk bericht
    Via via kom ik net terecht bij een artikel op de voorpagina (van 31 oktober, dus niet het nieuwste), m.b.t. Selena Gomez, geschreven door Zeebonk.

    In de commentaren staan een drietal vreemde Engelse berichten, wat bij mij overkomt als Spam. Of in ieder geval raar.

    Misschien dat daar eens naar gekeken kan worden.....
    Dat is aan Blixem zelf, wij kunnen alleen modereren op het forum.
    In het verleden konden we daar overigens wel deels modereren.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
44 views
Laatste bericht
2k reacties
1.496k views
Laatste bericht
0 reacties
45 views
Laatste bericht
220 reacties
68k views
Laatste bericht
3 reacties
74 views
Laatste bericht
5 reacties
5k views
Laatste bericht
21 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
521 views
Laatste bericht
Werken...
X