Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Toprak Yalciner

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #61
    Als iemand de foto`s kan uploaden zou fijn zijn , of zijn er geen hd plaatjes van?
    Reageer

    #62
    Oorspronkelijk gepost door pombeer2
    Dan moeten we nu misschien maar weer eens on-topic gaan?
    Yep, einde discussie. Weer on-topic

    Het zelf verwijderen van de discussie posts wordt gewaardeerd.
    Reageer

    #63
    Trouwens. Ik ga regelmatig naar opnames door mezelf aan te melden. Maar life4you was nooit live. Het publiek is voor 2/3 ingehuurd via hebbes.nl casting en krijgen er 20 euro voor of opgebeld door de redactie van het programma. Maar je hoort er nooit over omdat er een quitclaim ingevuld moet worden. Nu is dat niet het geval, aangezien ik nu over het algemeen praat. Bij tv is niks toeval. Alles is in scene gezet. Bij opnames moeten we van tevoren klappen, om het later in te monteren. Nep lachen voor de show voor importeren. En je moet staan van de publieksoppepper. Die bepaalt wanneer je moet staan, lachen, naar andere mensen moet kijken, juichen enz. Dit door met zijn hand te zwaaien. Ik heb al 100 opnames sinds 2004 meegemaakt. Dus ik weet waar ik over praat. Wat Toprak doet, is waarschijnlijk allemaal in scene gezet. Kandidaten worden ook meestal voor schut gezet. Maar doordat ze achteraf een handtekening onder een quitclaim moeten zetten, mogen ze geen negatieve uitlatingen doen.



    Oorspronkelijk gepost door pombeer2
    Uiteraard.. maar JFK heeft de foto's zelf aangeleverd he. Lijkt me duidelijk dat ze (normaal gesproken) alleen de foto's aanleveren die getoond mogen worden en dat ze de foto's die ze niet op TV willen hebben niet aan RTL geven. Het lijkt me dan ook sterk dat er vooraf nog eens besproken wordt welke foto's er getoond mogen worden (degenen die niet getoond mogen worden zullen ze immers niet naar RTL sturen). Vervolgens zal de programmamaker enkele foto's uitkiezen die JFK heeft gestuurd (en waarvan je dus vanuit mag gaan dat ze getoond mogen worden).
    Reageer

    #64
    Oorspronkelijk gepost door pombeer2
    Ik denk niet dat het een marketingtruc is gezien de reactie van Toprak in het programma. Maar daar kan je over twisten.
    Denk je dat een actrice als Toprak deze reactie niet kan hebben 'geacteerd' ?
    Reageer

    #65
    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Ik heb het Carlo programma niet gezien hoor.
    Maar wel heel frappant dat hij dan JUIST die 2 foto's eruit pikt.
    Ik vind het met name frappant dat er in het interview in het blad verwezen wordt naar deze site (mokkels.nl) Dat wij ons afvragen of er nog meer foto's zijn met meer naakt en dat er 'toevallig' 2 foto's in tv programma worden vertoond waarop juist meer naakt te zien is.... En dan is zij verbolgen vanwege de 'nippleslip' terwijl op andere foto's ook duidelijk een ***** te zien is (of een groot deel ervan). Ik geloof deze toevalligheden allemaal niet zo to be honest.

    Een slimme marketingtruc, dat mogen duidelijk zijn.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
1 antwoord
4.028k views
Laatste bericht
91 reacties
169k views
Laatste bericht
336 reacties
377k views
Laatste bericht
100 reacties
480k views
Laatste bericht
1 antwoord
4.432k views
Laatste bericht
2k reacties
3.382k views
Laatste bericht
245 reacties
890k views
Laatste bericht
387 reacties
471k views
Laatste bericht
Werken...
X