Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Toprak Yalciner

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #71
    Welke andere foto's. Die foto staat wel in het blad. Kan iemand anders de foto van Carlo tv cafe online zetten?

    Oorspronkelijk gepost door pombeer2
    ziet er goed uit!
    Reageer

    #72
    Toprak Yalciner JFK

    Dat is pech, foto's weg!

    Aangepast door rastasimonbonface; 15 december 2016, 19:07. Reden: 2de foto was ook van Carlo's tv cafe
    Reageer

    #73
    Bij Carlo's tv cafe was Toprak te gast en daar lieten ze hele andere foto's zien dan die in het blad staan!
    de afgekeurde foto's namelijk, even terugkijken dus allemaal.
    Reageer

    #74
    bij carlo s tv cafe werd net een afgekeurde foto getoond!
    Reageer

    #75
    Oorspronkelijk gepost door hot24 Bekijk bericht
    Toch vraag ik me af hoe dit eigenlijk kan. Tenminste het blad JFK is ooit een keer weggedaan, omdat het bedrijf van de vorige uitgever failliet ging, waar ook het blad luxery was. Maar het blad wordt niet zo heel erg goed verkocht. Toch vraag ik me dan af hoe ze die BN'ers betalen. Want voor 2000 euro doen ze dit echt niet. Reken maar tussen de 5000 a 10.000 euro. Dat weet ik omdat een kennis vroeger fotograaf was, die dat weet. Maar hoe kan zo'n blad dat betalen, als ze niet zo heel erg veel geld hebben. Want BN'ers geven echt geen korting. En ik begrijp niet waarom er nooit wordt ingegrepen als het illegaal op internet staat. Bij Playboy werd er meteen actie ondernomen. En door JFK wordt het wel gewoon toegestaan, waardoor mensen minder het blad kopen. Begrijpt iemand wel hoe het kan, want de Playboy heeft al tijden niemand meer erin gehad.
    Je zit er compleet naast met je bedragen en aannames, zoals bijna altijd op die vage nieuwssites van je. Ik ga niet de hele strategie uitleggen, maar JFK is net als veel andere glossy magazines eigenlijk een grote reclamefolder. Tel het aantal advertenties en gesponsorde artikelen, en dan blijft er nog maar weinig echte onafhankelijke content over. Dat het vorige uitgever failliet ging had niets te maken met de oplage van JFK, dat was financieel wanbeleid.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
952 reacties
1.097k views
Laatste bericht
602 reacties
866k views
Laatste bericht
331 reacties
438k views
Laatste bericht
9k reacties
17.704k views
Laatste bericht
2k reacties
4.792k views
Laatste bericht
2k reacties
1.854k views
Laatste bericht
902 reacties
1.733k views
Laatste bericht
5k reacties
8.549k views
Laatste bericht
Werken...
X